پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵
۰
در سالروز حماسه 13 آبان 95؛

تکرار سیلی مردم و مسئولین ایرانشهر بر پیکره نحیف آمریکا

مردم و مسئولین شهرستان ایرانشهر با مشتی محکم و متحد؛ بار دیگر سیلی محکمی را در 13 آباد 95 بر پیکر نحیف آمریکای جنایتکار نواختند.
تکرار سیلی مردم و مسئولین ایرانشهر بر پیکره نحیف آمریکا
تکرار سیلی مردم و مسئولین ایرانشهر بر پیکره نحیف آمریکا
به گزارش پهره؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور؛ مردم و مسئولین شهرستان ایرانشهر؛ شعار حماسی و مسرانه مرگ بر آمریکا و استکبار را فریاد زدند.
 در راهپیمایی امروز که همه اقشار حضور داشتند؛ جمعیت اعتراضی مردم ایرانشهر و حومه به دخالت های آمریکا در کشورهای مسلمان منطقه به ویژه ایران واکنش نشان داده و نسبت به سال های قبل حضور پر شور تری را به نمایش گذاشتند.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر در مراسم 13 آبان امسال با انتقاد از برخی تمایلات سیاستمداران کشورمان به انعطاف در برابر غرب به ویژه آمریکا گفت: کسانی که به غرب بی میل نیستند جز در سه دسته نمی گنجند.

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی گفت: دسته اول افرادی هستند که با مشاهده این حجم از جنایات آمریکا در کشورهای منطقه باز هم چشم بسته و این فجایع را کتمان می کنند که با توجه به این مقدار از ضعف در دشمن شناسی چیزی جز هوش انسانی را می توان به آن نسبت داد.
 وی دسته دوم را افرادی خواند که جنایات غرب را قبول دارند اما دلبستگی های حاصل از لبخند غرب مانع از کناره گیری حمایت این سیاستمداران شده و دسته سوم اشخاصی هستند که تأمین منافع حزبی و شخصی از آمریکا؛ آنها را از دشمنی به غرب باز داشته است که به این افراد بدون شک خائن به کشور می گوییم.
امام جمعه ایرانشهر افزود: عدم اطاعت از دشمنان اسلام برابر با جهاد کبیر مورد تأکید رهبری می باشد که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز در همین راستاست.
 

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز در خصوص راهپیمایی سیزده آبان امسال نیز به خبرنگار پهره گفت: تا زمانی که آمریکا به دشمنی خود به ایران و جهان اسلام ادامه دهد شعار مرگ بر آمریکا از ادبیات ملت ایران حذف نخواهد شد.
مولوی شمس الحق دامنی افزود: ملت ایران به پشتوانه ولایت فقیه روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ می کنند و به دشمن اجازه نخواهد داد به بهانه مذاکرات به امور داخلی کشور نفوذ نمایند.
وی گفت: راه حل مشکلات کشور به دست خود ملت و رجال کشور است از این رو همه ملت های آزاده با توجه به دخالت های مزدورانه آمریکا دعا کنند هر چه زودتر آمریکا از صحنه روزگار حذف شود.
 

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت ایرانشهر نیز با حضور در این راهپیمایی دشمن شکن بیان داشت: تمام بسیجیان با پیروی از فرمان ولایت فقیه در صحنه حاضر هستند و اجازه نخواهند داد کوچکترین کج خیالی؛ فکر طمع دشمنان را برانگیزد.
سرهنگ محمد علی میری ادامه داد: این حضور چشم دشمنان و به ویژه استکبار جهانی را که هنوز فکر طمع به خاک نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند را کور خواهد کرد.
 انتهای پیام/
کد مطلب: 2941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *