يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ۰۸:۳۶
۰

اخراج مجدد کارمند ایرانشهر در پی بی اعتنایی به سلسله مراتب اداری

کارمند خاطی ایرانشهر برای دومین بار اخراج شد.
اخراج مجدد کارمند ایرانشهر در پی بی اعتنایی به سلسله مراتب اداری
اخراج مجدد کارمند ایرانشهر در پی بی اعتنایی به سلسله مراتب اداری
به گزارش پهره؛ اخیرا کارمند اخراج شده یکی از سازمان ها دست به انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی زده که مسولین ایرانشهر را متهم به جلوگیری از ارتقا فرهنگ قوم بلوچ می کند.
در همین زمینه یک منبع آگاه در گفت و گو با پهره ضمن رد این ادعای شخص اخراج شده گفت: شخص مذکو (م-د) سابق بر این بر اثر سوءاستفاده از موقعیت شغلی و عدم تمکین از سلسله مراتب اداری اخراج شد که با جلب رضایت توانست بار دیگر به کار خود بازگردد؛ اما کارمند خاطی بعد از گذشت مدتی با تکرار خطاهای گذشته از جمله سفرهای بدون هماهنگی به خارج از کشور و استفاده اموال دولتی در جهت منافع شخصی این بار بدون هیچ راه بازگشتی این فرد لغو قرارداد و اخراج شد.
 این منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود افزود: این کارمند که سابق بر این در بخشی از فعالیت های فرهنگی ایرانشهر سهیم بوده است با انتشار پیامی؛ این اخراج خود را فارغ از نافرمانی های انجام داده به جبهه گیری مسئولین نسبت به ارتقای فرهنگ قوم بلوچ نسبت می دهد که کاملا از سوی مسئولین مربوطه رد می شود.
وی ضمن مستدلل خواندن هرگونه اعتراض از سوی این فرد معترض تصریح کرد: پیگیری انتشار اخبار کذب از سوی وی و هوادارانش از سوی پلیس فتا در دستور کار می باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2879
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *