يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۰۵
۰

افتتاح 28طرح بهداشتی درمانی در هفته دولت

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: 28 طرح بهداشتی درمانی همزمان با هفته دولت در 6 شهرستان زیرپوشش این دانشکده به بهره برداری می رسد.
افتتاح 28طرح بهداشتی درمانی در هفته دولت
افتتاح 28طرح بهداشتی درمانی در هفته دولت
به گزارش پهره؛ دکتر ایرج ضاربان اظهار داشت: خانه های بهداشت، پایگاه های اورژانس و مراکز تسهیلات زایمانی از جمله مهمترین طرح های هفته دولت این دانشکده بحساب می آید.
وی افزود: برای راه اندازی این طرح ها 45 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: با عنایت دولتمردان هم اینک 299 طرح بهداشتی درمانی با 122 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان های زیرپوشش این دانشکده در حال اقدام است.
ضاربان افزود: خانه های بهداشت، بلوک های زایمانی و مرکز پرتو درمانی سرطان از مهمترین طرح های در دست اقدام این دانشکده را است که تا پایان سال آینده شاهد راه اندازی آنها خواهیم بود.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به جمعیتی بیش از 750 هزار نفر در حوزه 77 هزار کیلومتر مربع شامل شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز، فنوج، قصرقند و نیکشهر خدمات رسانی می کند.
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 2122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *