پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۵۷
۰
بدنبال تشدید فعالیتهای انتظامی در شهرستان ایرانشهر صورت گرفت:

دستگیری ۵ سارق با هفت فقره سرقت در شهرستان ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت:به دنبال تشدید فعالیتهای انتظامی در شهرستان ایرانشهر ۵ سارق با ۷ فقره سرقت در ایرانشهر دستگیر شدند.
دستگیری ۵ سارق با هفت فقره سرقت در شهرستان ایرانشهر
دستگیری ۵ سارق با هفت فقره سرقت در شهرستان ایرانشهر
به گزارش پایگاه خبری پهره؛  به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهراظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای تشدید فعالیتهای انتظامی موفق به دستگیری ۵ سارق شدند. این سارقان پس از دستگیری به هفت فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۰۹ و ۱۱۲ ایرانشهر مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال انواع کالاهای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه در مدت اجرای این طرح ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر نیز از سوداگران  مرک کشف شد و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند، افزود: کشف ۴ هزارو ۸۰۰ لیتر نفت گاز قاچاق و تعداد ۶۰ دستگاه انواع خودرو و ۸۹ دستگاه موتور سیکلت از دستاوردهای این طرح بوده است.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در استان با بهره‌گیری از احکام قانونی، در کنار رأفت، حافظ و پاسدار آرامش و امنیت است عنوان کرد: در سال گذشته برای ارتقای امنیت، در حوزه‌های مختلف تلاش های بسیاری صورت گرفت که نتیجه آن امنیت و آرامش امروز در استان است.
lkfu
کد مطلب: 1953