پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ۰۸:۴۶
۰
رئیس دانشگاه ولایت ایرانشهر؛

۴ هزار و ۸۵۶ نفر در شهرستان ایرانشهر داوطلب کنکور سراسری هستند+جزئیات

رئیس دانشگاه ولایت ایرانشهر گفت: 4 هزار و 856 نفر در این شهرستان امسال در آزمون سراسری شرکت می کنند.
4 هزار و 856 نفر در شهرستان ایرانشهر داوطلب کنکور سراسری هستند+جزئیات
4 هزار و 856 نفر در شهرستان ایرانشهر داوطلب کنکور سراسری هستند+جزئیات
غلام رضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: از مجموع داوطلبان شرکت کننده در آزمون کنکور سراسری تعداد یک هزار و 789 داوطلب مرد و  سه هزار و 67 داوطلب زن هستند.
وی افزود: از این تعداد 2 هزار و 453 نفر در رشته تجربی، یک هزار و 574 نفر در رشته انسانی ، 345 نفر در رشته ریاضی و فیزیک و 163 نفر در رشته هنر و 321  نفر در رشته زبان خارجه در آزمون سراسری سال جاری به رقابت خواهند پرداخت.
رئیس آزمون کنکور سراسری در ایرانشهر ادامه داد: آزمون امسال در 4 حوزه امتحانی در رشته های ریاضی فیزیک ، هنر، علوم تجربی، زبان خارجه، ادبیات و علوم انسانی در ایرانشهر برگزار می شود.
رضایی بیان کرد: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و علوم انسانی در صبح امروز (پنجشنبه) 24 تیرماه ،آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه 24تیرماه ، علوم تجربی صبح جمعه 25 تیرماه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجه بعدازظهر جمعه 25 تیرماه جاری همزمان در سراسر کشور در شهرستان ایرانشهر نیز برگزار می شود.
گفتنی است امسال برای اولین بار صد در صد روند برگزاری کنکور سراسری شهرستان ایرانشهر به عهده دانشگاه ولایت این شهرستان می باشد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 1635
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *