دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ۱۳:۴۳
۰
قاضی دادگستری ایرانشهر در همایش مدافعان حریم خانواده؛

طلاق و بی حیایی بیشترین آسیب کم توجهی به حجاب و عفاف است

قاضی دادگستری ایرانشهر گفت: آسیب اجتماعی طلاق پیامد شوم کم توجهی خانواده ها به عفاف و حجاب است.
طلاق و بی حیایی بیشترین آسیب کم توجهی به حجاب و عفاف است
طلاق و بی حیایی بیشترین آسیب کم توجهی به حجاب و عفاف است
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام سید نظام خیرآبادی در همایش ملی مدافعان حریم خانواده که با حضور جمع پرشور بانوان در فاطمیه ایرانشهر برگزار شد اظهار کرد: امروزه که کشورهای بیگانه از چپ و راست ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفته اند؛ حفظ حریم خانواده با اعتقاد جدی به مقوله حجاب و عفاف امکان پذیر است.
وی گفت: ماهواره؛ شبکه های اجتماعی و هزاران برنامه و عوامل بی بندبار دیگر هجمه های فرهنگ پوچ غرب است که پناه بردن به دستورات اسلام ما را از این بلاها مصون نگه خواهد داشت.
قاضی دادگستری ایرانشهر عفاف و حجاب را آمیخته با فطرت پاک انسان ها دانست و ادامه داد: متأسفانه پیروی از مقاصد شیطان در غالب مد و فرهنگ غربی در جوامع اسلامی نفوذ کرده که می طلبد خانواده ها خود را بیشتر از پیش به عمق اسلام و مکتب اهل بیت نزدیک کنند.
حجت الاسلام خیرآبادی زن را به فرموده قرآن به گوهر تشبیه کرد و ادامه داد: حریم امن خانواده بهترین مکان برای جلوه گری زن برای همسرش است از این رو نباید بانوان به راحتی گوهر حیای وجود خود را در معرض عموم قرار دهند.
وی تصریح کرد: حجاب در زن به نسبت به مرد 9 جزء دارد که حیا به عنوان یکی از بارزترین صفات زنان؛ در مقابله با ناهنجاری های فرهنگی است.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 1601
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *