يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ۱۲:۵۴
۰
امام جمعه ایرانشهر در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهدای هفت تیر؛

با شهادت شهدای هفت تیر خط سیر انقلاب تضمین شد/ تدابیر رهبری بسیاری از بلاها را مرتفع کرد

امام جمعه ایرانشهر گفت: شهادت شهدای هفت تیر بر خلاف تصور دشمن خط سیر و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کرد.
با شهادت شهدای هفت تیر خط سیر انقلاب تضمین شد/ تدابیر رهبری بسیاری از بلاها را مرفع کرد
با شهادت شهدای هفت تیر خط سیر انقلاب تضمین شد/ تدابیر رهبری بسیاری از بلاها را مرفع کرد
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهدای هفت تیر و شهید حبیب الله مالکی فرماندار وقت ایرانشهر که با حضور مسئولین و مردم در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: یکی از افتخارات سیستان و بلوچستان وجود نام دو شهید این استان در لیست شهدای هفت و دو تن از شهدای مجاهد هفت تیر است.
وی گفت: دشمن کوردل تصور می کرد با ریختن خون افرادی همچون شهید بهشتی و یارانش، شهید رجایی، شهید صیاد شیرازی و سایر شهدای گرانقدر خواهد توانست پایه های ارزشی و دینی نظام را به لرزه درآورد اما به لطف خدا و تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری روز به روز علاقه مردم به دستاوردهای انقلاب اسلامی ریشه دار تر شد.
امام جمعه ایرانشهر وجود شهدا را تلنگری برای حفظ ارزش های انقلاب دانست و بیان داشت: با ریخته شدن خون افراد بیگناه؛ چهره و ماهیت اصلی افراد ضد انقلاب افشا شد به طوریکه  مردم در اوایل انقلاب به صورت خودجوش جنبش های مسلحانه منافقین را لو داده و عرصه را برای منافقین تنگ کردند.
 

 
نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر نیز برکات خون شهدای هفت تیر را یکی از عوامل استقلال ایران اسلامی دانست و بیان داشت:  تشکیلات قضایی کشور به پشتوانه خون شهدای هفت تیر از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
محمد امین امینی فرد افزود: تشکیلات قضایی در استان به علت مرزی بودن و طایفه گرایی قدری از حساسیت بیشتری برخوردار است که به لطف و همت مجاهدان این عرصه روز به روز موفقیت های قابل ملاحظه ای را شاهد هستیم.

 
فرماندار ایرانشهر نیز در این مراسم با گرامی داشتن یاد و خاطره 72 شهید به ویژه شهید بهشتی و شهید حبیب الله مالکی؛ فرماندار وقت ایرانشهر گفت: تئوری قوی شهید بهشتی هنوز در بدنه قوه قضادیه متبلور است و این نشان از صداقت و راستی این مرد مجاهد است که حتی به شهادت رساندن او هم نتوانست آرمان های دینی این مرد خدایی را از بین ببرد.
نبی بخش داودی ادامه داد: یاد شهید فقید حبیب الله مالکی برای همیشه به جهت اراده الهی و جایگاهش ویژه اش در تاریخ زنده خواهد ماند و این است ثمره راهی که برای خدا گام برداشته شود.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 1431