دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۳۲
۰
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی زاهدان:

دیوار مهربانی در زاهدان برپا شد

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان از برپایی دبوار مهربانی در سه نقطه از شهر زاهدان خبر داد و گفت: هدف از این عمل حمایت از محرومین و نیازمندان در شهر است.
دیوار مهربانی در زاهدان برپا شد
دیوار مهربانی در زاهدان برپا شد
به گزارش پهره به نقل از زاهدانه، در این فصل از سال که سوز سرما تا عمق استخوان ها احساس می شود افرادی برای در امان ماندن از سرما نیازمند دلهای مهربان و دستهایی بخشنده هستند تا بتوانند از جان خود در این سرمای طاقت فرسا محافظت کنند.
براستی که این روزها در اکثر نقاط کشور خبر از برپا شدن دیوار مهربانی به گوش می رسد. به این شکل که عده ای از مردم دغدغه روزمره شان یاد کردن از نیازمندانی است که در این سرما نه جایی برای ماندن و نه لباسی برای گرم نگهداشتن خود دارند ؛ از همین رو اقدام به برپا کردن مکانی کرده اند که در آن اقلام گرمایشی خود را به رایگان می گذارند تا افرادی نیازمند از آن بهره ببرند. 
هم اکنون این اقدام خیرانه در تمام نقاط کشور اجرایی شده به گونه ای که در شهر زاهدان نیز در سه نقطه ورزشکاران این شهرستان اقدام به برپایی دیوار مهربانی کردند. 
در همین راستا عباس شیبک با اشاره به اینکه برای اولین بار در سیستان وبلوچستان دیوار مهربانی برپاشد، اظهار داشت: در سه نقطه از شهر زاهدان و به ویژه در محلات حاشیه نشین اقدام به ایجاد دیوار مهربانی کرده ایم.
وی هدف از این کار خیرخواهانه را احیا و گسترش فرهنگ کمک به هم نوعان عنوان کرد و گفت: اقلام و وسایلی که در حال حاضر کمک می‎شود در بیشتر خانواده‌ها وجود دارد زیرا در هر خانه ای پوشاک گرم و کفش اضافه یافت می شود لذا از آنجایی که در فصل سرما قرار داریم این امر می تواند دل خانواده ای نیازمند را شاد کند.
کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان افزود: کمپین حمایت از محرومین و نیازمندان که تحت عنوان دیوار مهربانی در این شهرستان ایجاد شده است با همکاری و هماهنگی ورزشکاران، قهرمانان و اهالی محلات مختلف راه‌اندازی شده است.
این مسئول از اهم ورزشکاران و مردم زاهدانی درخواست کرد از این کمپین حمایت کنند تا شاید بتوان مشکلی از مشکلات نیازمندان را حل کرد و در تمام محلات این شهرستان به ویژه مناطق حاشیه نشین این عمل خداپسندانه را عملی کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 135