سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ۰۹:۵۹
۰
در جشن گلریزان ایرانشهر؛

100میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک شد

فرماندار ایرانشهر از کمک 100 میلیون تومانی خیرین ایرانشهر برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان خبر داد.
100میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک شد
100میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک شد
به گزارش پهره؛ مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم گلریزانی که با حضور خیرین ایرانشهر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در سطح استان 47 زندانی با مبلغ نزدیک به 4 میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی نیاز به همراهی خیرین برای آزادی دارند.
رحمدل بامری گفت: امسال در ایرانشهر شش زندانی جرائم غیر عمد داریم که امیدواریم با تلاش خیرین این تعداد زندانی آزاد و به کانون گرم خانواده هایشان بپیوندند.
رئیس اداره زندان‌های ایرانشهر نیز در این جلسه به مبلغ 948 میلیون تومان دیه شش زندانی محکوم ایرانشهر اشاره کرد و بیان داشت: : طبق بررسی مددکاران زندان وضعیت معیشت خانواده‎های این زندانیان بحرانی است و حتی نمی‎تواند به صورت اقساطی دیه خود را پرداخت کنند و تحت پوشش مراکز حمایتی هستند.
بیژن سرابندی افزود: از این شش نفر 3 نفر با جرایم قتل غیر عمد براثر تصادف با مبلغ 585 میلیون تومان و 3 نفر دیگر براثر ضربه و جرح به مبلغ 363 میلیون در زندان هستند.
فرماندار ایرانشهر نیز در پایان  این جلسه ضمن ابراز خرسندی از همدردی خیرین با خانواده ها و فرزندان زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند افزود : با کمک خیرین در جشن گلریزان امروز بالغ بر 100میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ایرانشهر جمع آوری شد.
نبی بخش داودی گفت: آنانی که در راه خدا انفاق می‌کنند، وضعیتشان در دنیا و آخرت نسبت به سایرین متفاوت است.
گفتنی است آن دسته از خیرینی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را دارند می توانند با واریز مبالغی به شماره حساب 3232333313با نام ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان سیستان و بلوچستان ؛ نزد بانک ملت شعبه بازار زاهدان در پایان دادن به چشم انتظاری خانواده های زندانیان نیازمند سهیم شوند.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 1330
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *