چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ ۰۹:۵۸
۰
فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر مطرح کرد:

تأکید بر ارتقای جایگاه علمی شهرستان ایرانشهر

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: حمایت از استعدادهای درخشان و نخبگان علمی، وظیفه‌ای ذاتی و بدون تردید تمامی دستگاه های متولی است که باید با تقویت زیرساخت‌های آموزشی و تعامل با دانشگاه‌ها، به ارتقای جایگاه علمی شهرستان منجر شود.
تأکید بر ارتقای جایگاه علمی شهرستان ایرانشهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پهره»، سلیم کدخدا بیان کرد: حمایت از استعدادهای درخشان و نخبگان علمی، وظیفه‌ای ذاتی و بدون تردید تمامی دستگاه های متولی است که باید با تقویت زیرساخت‌های آموزشی و تعامل با دانشگاه‌ها، به ارتقای جایگاه علمی شهرستان منجر شود. وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش‌آموزان، اولیا و کادر آموزشی مدارس، تصریح کرد: این توفیق شاخص، نشان‌دهنده آینده‌ای روشن و موفقیت‌های بزرگ‌تر برای شما در عرصه‌های علمی و حرفه‌ای است. باید این استعداد فوق‌العاده و دارایی الهی را ارج نهاد و با شکر علمی، موجبات فزونی آن را فراهم آورد. کدخدا با اشاره به نقش تولیدکنندگان علم و فناوری در حفظ اقتدار و استقلال کشور، ادامه داد: حمایت از استعدادهای درخشان، وظیفه‌ی ذاتی و بدون تردیدِ تمامی دستگاه‌های متولی است. مسئولین باید نسبت به دغدغه‌های آموزشی و فکری این نخبگان با قاطعیت و صلابت عمل کنند تا انگیزه فعالیت آنان جهت رشد و بالندگی کشور حفظ و تقویت شود. معاون استاندار با ارائه دستورات اجرایی برای بهبود زیرساخت‌های آموزشی مدارس سمپاد، بر موارد ذیل تأکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها: پیش‌بینی فضای مستقل برای دوره‌های متوسطه اول و دوم جهت تفکیک دانش‌آموزان به عنوان یک ضرورت منطقی و همچنین تأمین سیستم برودتی سالن جدیدالاحداث مدرسه پسرانه سمپاد. فرماندار ویژه ایرانشهر در ادامه، وضعیت فعلی ثبت‌نام دانش‌آموزان شهرستان در المپیادهای کشوری خواستار اقدام فوری برای ارتقای رتبه شهرستان طبق استانداردهای وزارتی شد. وی همچنین تصریح کرد:که در روند ساماندهی نیروی انسانی، مدارس موفق و دارای عملکرد درخشان، در اولویت توجه و حمایت مدیریت آموزش و پرورش قرار خواهند گرفت. در پایان این مراسم، از دانش‌آموزان مدال‌آور و افتخارآفرین المپیادهای علمی کشوری با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد. انتهای خبر/
کد مطلب: 435133