جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۱۵:۵۰
۰
فرماندار شهرستان زهک خبر داد:

فیبر نوری مطالبه جدی مردم زهک

فرماندار شهرستان زهک گفت: استفاده از بسترهای پرسرعت اینترنتی حق عمومی مردم است و باید زیرساخت‌های فیبر نوری در شهرستان ایجاد شود.
فیبر نوری مطالبه جدی مردم زهک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پهره» و به نقل از «سفیرشرق»، روح‌الله جهانتیغ در دیدار با رئیس اداره امور مشترکین شرکت مخابرات حوزه سیستان انجام شد، بیان کرد: هنوز اطلاعات کافی از میزان سرویس‌دهی و زیرسازی‌های شبکه مخابراتی در سطح شهرستان وجود ندارد و حتی در برخی مناطق مردم از وجود آن بی‌بهره هستند که این موضوع همیشه گلایه‌های بحقی را هم در برداشته است. وی افزود: باتوجه‌به این مهم باید در کمترین زمان ممکن میزان ظرفیت شبکه سیمی در حال بهره‌برداری و ظرفیت قابل‌واگذاری شهرستان مشخص شود تا بتوان بر اساس آن برنامه‌ریزی هدفمند داشت و از طرفی مؤلفه‌های موردنیاز شبکه فیبر نوری در شهرستان نیز مشخص شوند تا بتوان موانع موجود در این راه را مرتفع کرد. جهانتیغ خاطرنشان کرد: بهره‌مندی مردم از بسترهای پرسرعت اینترنتی یک حق عمومی است و توسعه زیرساخت‌های فیبر نوری می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات، کاهش مشکلات ارتباطی و افزایش رضایتمندی شهروندان داشته باشد. بدون تردید، تحقق این مهم زمینه‌ساز توسعه متوازن و افزایش رفاه عمومی در شهرستان خواهد بود. انتهای خبر/
کد مطلب: 434939