سلیم کدخدا در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی
پهره بیان کرد: با تأکید بر اهمیت پایداری شبکه برق و نقش آن در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، خواستار برنامهریزی منسجم برای کاهش خاموشیها، افزایش ضریب ایمنی شبکه و تسریع در اجرای پروژههای زیرساختی شد.
بررسی وضعیت شبکه برق در بازدید سرزده فرماندار ویژه ایرانشهر به همراه شورای تأمین انجام شد.
وی همچنین بر ضرورت همکاری دستگاههای اجرایی و نهادهای مرتبط برای مقابله با سرقت تأسیسات برق و صیانت از اموال عمومی تأکید کرد.
در پایان این بازدید، بر تسریع در روند اجرای طرحهای اصلاح شبکه، ارتقای روشنایی معابر شهری و روستایی و تبدیل شبکههای فرسوده به کابلهای خودنگهدار به منظور افزایش ایمنی و کاهش تلفات انرژی تأکید شد.
موضوعاتی از جمله بهبود و توسعه روشنایی معابر سطح شهر، اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق، پیشگیری از سرقت سیمهای برق و تسریع در اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابلهای خودنگهدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه، مدیر اداره برق شهرستان نیز گزارشی از وضعیت فعلی شبکه توزیع، پروژههای در دست اجرا و برنامههای آتی ارائه کرد و از حمایتهای فرمانداری در راستای توسعه زیرساختهای برق قدردانی نمود.
انتهای خبر/