وحید حدادی پور، رئیس اداره برق ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار
پهره با بیان این که پيوستن برق این منطقه به مركز ۱۲۱ زمينهساز ارتقا سطح رضايتمندي و تكريم مردم خواهد بود، بیان کرد: از اين پس تمام تماسهاي تلفني براي گزارش وقوع حادثه يا درخواست اطلاعرساني در خصوص مشكلات احتمالي، به شكل خودكار ضبط شده و بر اساس روال موجود، تا زمان رفع مشكل و پاسخگويي دقيق به مشترك يا مشتركين، پيگيري خواهد شد.
وي افزود: بعد از تلاشهاي گسترده، مديريت برق ایرانشهر نيز تحت پوشش مركز اين شركت قرار گرفت.
رئیس اداره برق ایرانشهر با اشاره بر لزوم تكريم مناسب مردم به عنوان يكي از شاخصهاي مهم مد نظر در اين شركت، اضافه کرد: كاهش زمان انتظار براي برقراري تماسهاي اضطراري در خصوص اتفاقات برق، كاهش زمان پاسخگويي به تماس ها، ضبط مكالمات و امكان پيگيري كامل تماسهاي برقرار شده، افزايش قابل توجه سرعت در رفع اشكالات احتمالي ناشي از بروز حوادث و ارتقا سطح پايداري شبكه توزيع برق، از جمله مزاياي اين اقدام است.
وی تصريح كرد: با پيوستن برق منطقه ایرانشهر به مركز فوريت ۱۲۱، اميدوار هستيم شاهد افزايش سطح رضايتمندي مردم و همچنين ارتقا هرچه بيشتر سطح كمي و كيفي خدمات در حوزه اتفاقات برق به ساكنان این منطقه باشيم.
انتهای پیام/