شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۷:۴۶
۱
نبود نفت سفید در روزهای پر تلاطم کرونا؛

کمبود سوخت در سرمای لرزان سیستان و بلوچستان مشکل ساز شده است

اهالی بخش بزمان ایرانشهر با وجود سرمای فراوان هفته ها از نبود نفت سفید در این منطقه شکایت دارند.
کمبود سوخت در سرمای لرزان سیستان و بلوچستان مشکل ساز شده است
به گزارش پهره؛ شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، با آغاز فصل سرما، مردم بخش بزمان شهرستان ایرانشهر از نبود نفت سفید و عدم تامین سوخت زمستانی مورد نیاز خود گلایه‌مند و  ناراضی هستند.

در روز‌هایی کرونایی که مسئولان، مردم را برای پیشگیری از شیوع این بیماری به ماندن در خانه ترغیب می‌کنند، اما  اهالی این منطقه در فصل سرما به دنبال تامین سوخت هستند.




محمد اربابی، یکی از شهروندان ایرانشهری در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: هم اکنون هوا در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر سرد شده و ساکنان این منطقه نیاز مبرم به نفت دارند و شرکت نفت چرا کارت های آنان را برای تحویل گرفتن آن فعال نمی کند.

وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: اما با وجود گذشت دو هفته و وضعیت بیماری کرونا مردم این منطقه برای ثبت نام سهمیه نفت همچنان در کافی نت ها سرگردان هستند.

این شهروند ایرانشهری ادامه داد: مشکل توزیع نفت سفید در بخش بزمان همچنان پا برجا بوده و با گذشت این همه زمان هنوز حل نشده است.




در همین راستا فرشاد فرح منش، بخشدار بزمان شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در جهت توزیع نفت سفید افراد زیادی در سامانه تجارت آسان ثبت نام کردند و تاکنون حدود ۶۰۰ خانوار سوخت خود را دریافت کردند.

وی افزود: افرادی که در سایت تائیدیه سوخت نگرفتند، سه مشکل دارند که شامل اشکال در کد پستی، شماره تلفن و یا شماره کارت بانکی بوده که نسبت به ویرایش آن اقدام کنند و برخی هم که اخیراً ثبت نام کردند باید صبر کنند تا در سامانه تایید شوند و بعد از آن به نمایندگی فروش مراجعه کنند.

بخشدار بزمان ادامه داد: ادارات هم بر اساس زیر بنای مورد بهره برداری مکاتبه با ناحیه داشته باشند و پس از تأیید، سوخت دریافت کنند‌.

وی اضافه کرد: مساجد هم پس از تأیید اداره اوقاف می‌توانند سوخت نفت سفید خود را دریافت کنند.

فرح منش در ادامه، تصریح کرد: در واقع هر مکانی که نیاز به سوخت نفت سفید دارند، باید توسط متولی خود تایید و به ناحیه معرفی شوند و سامانه مذکور ابلاغی وزارت نفت برای کل کشور یکسان بوده و غیر قابل دخل و تصرف است.

مردم نگران نفت سفید نباشند

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم نگران دریافت سوخت نباشند و در موعد های مقرر می‌توانند نفت سفید خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *