چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵
۰
رنج بی آبی در روستاهای جنوب شرق کشور؛

گلایه مندی مردم دلگان از قطع مکرر آب و بی توجهی مسئولان امر

اهالی روستاهای گزگر، کلانظهور و چاه خدابخش شهرستان دلگان مدتی است با قطع مکرر آب در این منطقه مواجه هستند و از عدم پیگیری و بی‌توجهی مسئولان در این زمینه گلایه مند هستند.
گلایه مندی مردم دلگان از قطع مکرر آب و بی توجهی مسئولان امر
به گزارش پهره به نقل از صدای بلوچ، جمعی از اهالی روستاهای گزگر، کلانظهور و چاه خدابخش شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان در تماس با خبرنگار این پایگاه خبری نسبت به قطعی سه روزه قطعی آب آشامیدنی در منطقه خود اظهار گلایه کرده اند.


یونس عبداللهی روحانی مستقر در روستای گزگر شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آب لوله کشی روستاهای مذکور از عصر جمعه هفته گذشته قطع و تاکنون وصل نشده است.


وی ادامه داد: اهالی این منطقه آب آشامیدنی و همچنین آب برای مصارف مورد نیاز خود را از موتورپمپ های کشاورزی که 3 تا 4 کیلومتر با روستا فاصله دارند، تامین می کنند.

عبداللهی عنوان کرد: البته برخی که موتورسیکلت و یا خودرو دارند، آب آشامیدنی مورد نیاز خانواده خود را از شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان تامین می کنند.


رنج روستانشینان از قطع آب

خدابخش نیکوکار رئیس شورای اسلامی روستای گزگر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: از عصر روز جمعه گذشته آب لوله کشی هزار خانوار روستاهای گزگر، کلانظهور و بخشی از روستای چاه خدابخش شهرستان دلگان قطع شده است.


وی ادامه داد: این معضل اهالی روستاهای مذکور به مسئولان اداره آب و فاضلاب شهرستان دلگان اطلاع رسانی شده، ولی تاکنون آب لوله کشی وصل نشده است.



نیکوکار خاطرنشان کرد: از مسئولان اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دلگان تقاضا داریم تا نسبت به رفع این معضل اهالی روستاهای گزگر، کلانظهور و چاه خدابخش اقدام کنند.


سرقت کابل برق عامل اصلی قطع آب است
عظیمی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: از سه روز قبل به دلیل سرقت کابل برق چاه مجتمع، آب لوله کشی روستاهای گزگر، کلانظهور و بخشی از چاه خدابخش این شهرستان قطع شده است.
 

وی خاطرنشان کرد: درخواست جهت تخصیص کابل برای چاه مجتمع تامین کننده روستاهای مذکور به استان ارسال شده و به محض تامین آب لوله کشی گزگر، کلانظهور و چاه خدابخش وصل خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 424642
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *