جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۱
۰
درنماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

بسیج خار چشم دشمنان / دستاورد هیچ برجام برای ملت ایران

حجت الاسلام و المسلمین شجاع الدین ابطحی با بیان اینکه برجام چیزی جز وعده های بدون عمل نبود، گفت: نیروهای بسیج خار چشم دشمنان اسلام هستند.
بسیج خار چشم دشمنان / دستاورد  هیچ برجام برای ملت ایران
به گزارش پهره، شجاع الدین ابطحی، امام جمعه اهل تشیع در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی فاطمه الزهرا ایرانشهر بیان کرد: اگر انسان دنیا و آسیب های آن را به درستی بشناسد دیگر مرتکب گناه نمی شود.
 
وی افزود: 4ربیع الثانی مصادف با 10 اذر ماه، روز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است که از نوادگان امام حسن عسکری (ع) می باشد و حدیث عرفه این بزرگوار بسیار معروف است.
 
امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: زیارت این حضرت دارای حسنات فراوان است.
 
وی با اشاره به 10 اذر ماه که روز مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: آیت الله حسن مدرس در سال 1316 هجری شمسی به شهادت رسیده است و در آن زمان که غرب گرایی بیداد می کرد و اوضاع جامعه بسیار اشفته بود این شهید بزرگوار در برابر رضا شاه قد علم کرد و به مقاومت و مبارزه پرداخت.
 
ابطحی عنوان کرد: در زمان اوج تورم و بیکاری، گران کردن بنزین به صلاح مردم بوده است باید نقش مجلس در اغتشاشات اخیر مورد بررسی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: ایا تصویب برجام در 20دقیقه می توانست حلال مشکلات کشور باشد.

این خطیب جمعه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که مردم توطئه های عظیم دشمن را خنثی کردند، خاطر نشان کرد: ملت ایران حامی نظام اسلامی و ولایت هستند و برای برچیده شدن فتنه تا پای جان ایستاده اند.
 
وی با اشاره به دیدار بسیجیان با رهبرگفت: بسیج شجره طیبه است که اثربخشی آن اختصاص به فصل خاصی ندارد بسیجیان خار چشم دشمنان اسلام هستند و حکومت از آن مسضعفین می باشد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 424487
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *