دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۵۹
۲

خروش مردم ولایت مدار ایرانشهر در راهپیمایی 22 بهمن

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقشار مختلف مردم ایرانشهر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
خروش مردم ولایت مدار ایرانشهر در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش پهره ؛ مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور باشکوه مردم ایرانشهر برگزار شد.
در این مراسم شیعه و سنی با مشت های گره کرده شعار مرگ بر امریکا را برای چهلمین سال پیاپی محکم تر و باصدایی بلندتر فریادزدند تا نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.
 

حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی در این مراسم با تبریک جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران طی یک سنت الهی پیروز شد و امروز به حول و قوه الهی می گوییم اسلام سنگرهای دنیا را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و امریکا محکمترین سیلی ها را در این ده سال آینده از مردم ایران خواهد خورد.
امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: اکنون چهل 22 بهمن از آن تاریخ می گذرد اما مردم در بدترین شرایط آب و هوایی و در زیر خطر بمباران پا پس نگذاشته و در راهپیمایی شرکت کردند زیرا هر امتی برای خدا قیام کرد ازیاری خداوند بهره مند است.


 
وی خاطر نشان کرد: با شروع انقلاب اسلامی ایران توطئه امریکایی ها شروع شد همانطور که جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند و ما را در زیر سنگین ترین تحریم ها قرار دادند اما در دل همین تحریم ها استعدادهای جوانان شکوفا شد.
حجت الاسلام ابطحی ادامه داد: سرعت پیشرفت علمی ایران 11 برابر جهان است و جزو معدود کشور دنیا در صنعت فضایی هستیم و دومین کشور ساخت پهبادهای رادارگریز هستیم و همه اینها و دهها برابر این پیشرفتها از دل تحریم  بیرون آمد چون امام آمد و فرمود ما می توانیم و روح ما می توانیم بر جوانان دمیده شد تا این کارهای محیرالعقول را انجام دهند.
 
وی تصریح کرد: نصرت الهی مطلق نیست و یاری الهی مشروط است تا زمانی که ما در راه اهداف مقدس انقلاب در صحنه باشیم یاری الهی وجود دارد.
 

 
ابطحی در پایان گفت: انقلاب اسلامی گاهی مشکلاتی دارد که از ناحیه انتخاب است و باید در انتخابات دقت کنیم زیرا اگر بخواهیم راه انقلاب را محکم پیش ببریم باید قرآن و کتاب خدا مدنظر مسئولان ما باشد و دیپلماسی خارجی ما براساس قرآن باشد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 423065
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *