جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۲۶
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

با تحقق اقتصاد مقاومتی می توان تحریم های آمریکا را بی اثر کرد

امام جمعه ایرانشهر: یکی از مسائل مهمی که مردم ما باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالاهای داخلی است زیرا تنها از این طریق می توان تحریم های آمریکا را بی اثر کرد.
با تحقق اقتصاد مقاومتی می توان تحریم های آمریکا را بی اثر کرد
به گزارش پهره ؛ امام جمعه ایرانشهر در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که مردم ما باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالاهای داخلی است زیرا تنها از این طریق می توان تحریم های آمریکا را بی اثر کرد.
حجت ‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: دشمن با تحریم های ظالمانه می خواهد ملت ایران را به چالش بکشاند اما هوشیاری مردم باعث خنثی شدن این دسیسه ها می ‌شود.
وی با اشاره به پیشرفت، بالندگی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌ های گوناگون از جمله پیشرفت های نظامی و فناوری‌ های نو گفت: امروز دشمن از گزینه‌های زیر میز و نظامی علیه ایران نمی تواند حرفی بزند زیرا از قدرت ما خبر دار شده است.
امام جمعه ایرانشهر همچنین از مسئولان خواست تا نسبت به حل مشکل صف های سوخت چاره اندیشی و با گرانفروشان و محتکران برخورد کنند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422536
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *