يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۳
۱۰
با صدور پیامی انجام شد؛

قدر دانی بخشدار دامن از حضور گسترده مردم در انتخابات

مرتضی سایگانی با صدور پیامی از حضور گسترده مردم بخش دامن ایرانشهر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدر دانی کرد.
قدر دانی بخشدار دامن از حضور گسترده مردم در انتخابات
به گزارش پهره، مرتضی سایگانی، بخشدار و رئيس هيات اجرايي انتخابات بخش دامن در پيامي از حضور باشكوه مردم هميشه در صحنه بخش دامن در انتخابات سیزدهمین دوره رياست جمهوري و ششمین دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا تقدير و تشكر کرد.

خداوند متعال را سپاسگزام که شاهد حضور گسترده و حماسی ملت شريف ايران اسلامي به ويژه مردم هميشه در صحنه بخش دامن در پاي صندوق هاي رأي بوديم.

حماسه بزرگ انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه، که با وحدت، بصيرت، يکدلي و اتحاد اقشار مختلف مردم رقم خورد، ثابت كرد كه ملت ايران حافظ دستاورد های انقلاب با ميثاقي كه با خون شهدا بسته است وفا دارند.

بی تردید اين حضور عظيم و حماسي مي تواند پشتوانه و راهگشاي شرايط فعلي به منظور سرعت بخشيدن به روند توسعه و پيشرفت بخش دامن برمدار عقلانيت باشد. ما مسئولين بايد بر خود بباليم که خدمتگزار مردم ولايت مدار و شهيد پروري چون شما هستيم كه همواره در هر شرايطي، پاي دفاع از انقلاب و حفظ شعائر انقلابي و اسلامي با همه وجود ايستاده ايد و ادامه دهنده راه شهيدان هستيد.

اینجانب به سهم خود از عموم مردم فهیم و شريف بخش دامن که با حضور حماسي، وحدت آفرين و هوشيارانه و با مشاركت نزديك به ٧٥ در صدي خود در بيست و هشتم خرداد ماه حضور چشمگيري در پاي صندوق هاي رأي داشتند و با شركت خود برگ زرين ديگري در تاريخ اين انقلاب ثبت نمودند، تشكر و قدرداني را دارم.

فرصت را مغتنم شمرده از تلاش وافر علی شعباني، فرماندار و دفتر نمايندگي شوراي نگهبان در ايرانشهر، هیات هاي اجرایي، نظارت و بازرسي عوامل و اعضاء شعب اخذ راي نيروهاي نظامي و انتظامي و کليه دست اندرکاران انتخابات بخش دامن صميمانه قدرداني را دارم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428389
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *