يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰
۲

یادداشت دکتر حامد نجفی آشتیانی سرپرست دانشگاه ولایت

راهزنان دریایی جواب مناسب و درخور شان را دریافت کردند.
یادداشت دکتر حامد نجفی آشتیانی سرپرست دانشگاه ولایت
بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و هشتمین روز از یکی از ماههای داغ تابستان، ناخودآگاه بیست و هشتم یک ماه تابستانی ذهن هر ایرانی را روانه سال ۱۳۳۲ و بیست و هشتم مرداد آن سال می کند.
روزی که دسیسه، طراحی، هزینه و اجرای شوم کودتا علیه ایران و ایرانی را به یاد می آورد. روزی که آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث بر پایه هویت استعماری شان و خوی گرگ صفتی و درندگی شان، در برابر آزادگی قد علم کردند و البته صد افسوس که ملت قهرمان اما به استضعاف کشانده شده ایران در آن زمان قادر به شناسایی، پرده برداری و تقابل با آن تبهکاری ها بواسطه عمال فرومایه حاکم و دست نشانده پهلوی را نداشت. از آن بیست و هشتمین روز تابستان ۱۳۳۲ تا این بیست و هشتم تابستان ۱۳۹۸ سالها گذشته است و برکت اتکا به اسلام ناب محمدی، توسل به ائمه اطهار سلام الله علیها، مجاهدتهای رزمندگان سپاه اسلام و آگاهی و بصیرت در سایه زعامت رهبری عظیم الشان، این روزها را به گونه ی دیگری رقم می زند و وعده صادق الهی را که می فرماید "و ان تنصرالله ینصرکم" بازخوانی می کند.
درود خدا بر شما سپاهیان اسلام و بر غیرت دینی و ولایی تان که جواب عربده های مستانه و تفکرات شیطانی استکبار را نقد و الساعه می دهید تا بدانند سرزمین امام زمان (عج) دیگر عرصه آزمون و خطا نیست و چشم طمع بداندیشان به این مرز و بوم به یاری پروردگار کور خواهد شد.
انگلیس خبیث یا به عبارتی راهزنان دریایی، جواب مناسب و درخورشان را دریافت کردند و همانطور که همانند همیشه رفیق مناسبی برای آمریکای یاوه گو بوده اند، اینبار میتوانند درد دل خود را نزد همدردشان که هنوز سردرگم سقوط پهباد پیشرفته شان است ببرند و فضاحت و شکست هیمنه پوشالی شان را به اشتراک بگذارند.
دیری است که رهبری فرمودند دوران بزن و دررو تمام شده است، و چشم انتظار پوشیدن لباس رزم برای از بین بردن اسرائیل غاصب هستیم و ایمان داریم که این مهم در دوران حیاتمان به وقوع خواهد پیوست. (انشأالله)
انتهای پیام//
کد مطلب: 423484
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *