پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۶:۰۴
۰
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛

«غمشاد کردی» با بیش از نیم قرن سابقه جهاد تربیتی در ایرانشهر تقدیر شد 

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از نیم قرن جهاد تربیتی غمشاد کردی پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت شهرستان ایرانشهر تقدیر کرد.
«غمشاد کردی» با بیش از نیم قرن سابقه جهاد تربیتی در ایرانشهر تقدیر شد 
«غمشاد کردی» با بیش از نیم قرن سابقه جهاد تربیتی در ایرانشهر تقدیر شد 
به گزارش پهره؛ در این مراسم که با حضور فرماندار، ائمه جمعه، نخبگان و مسئولین ایرانشهر برگزار شد؛ مدیر کل آموزش و پروش سیستان و بلوچستان ضمن ابراز خرسندی از تلاش مجاهدانه این معلم پیشکسوت اظهار داشت: مقام معلم به قدری ارزشمند است که ما هر چه قدر در تکریم این عزیزان تلاش کنیم باز هم کم است.
علی رضا نخعی افزود: دولت که ثمره و نتیجه معلمان است در رفع مشکلات آنان و رسیدگی به خواسته مشروع و برحق آنان باید توجه داشته باشند و محرومیتهایی که در حین انجام وظیفه و بعد از بازنشستگی و کار افتادگی مواجه می‌شوند، برطرف سازد.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی عدالت اجتماعی است و معلمان عزیزی که در نقاط مختلف و محروم این استان برای تربیت نسل آینده اقدام می‌کنند به نوعی در مسیر تحقق بخشی از این آرمان مقدس گام نهاده‌اند.
مدیر کل آموزش پرورش سیستان و بلوچستان با انتقاد از برخی کاستی ها که متوجه استان است ادامه داد: رسیدگی ما به قشر معلم در سال های گذشته و حتی در حال حاضر مطلوب نیست؛ از این رو تلاش ما در جهت رسیدگی مضاعف و بهبود شرایط معلمان لازم الاجرا است.
امام جمعه ایرانشهر نیز در این مراسم با ستودن این عملکرد ارزشی در تکریم معلم پیشکسوت ایرانشهر گفت: تمامی افراد جامعه در هر پست و مقامی مدیون تلاش های بی دریغ معلمان هستند.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: کار معلم بر گرفته از شغل انبیاست از این رو می طلبد کلیه مدرسین در هر شاخه تحصیلی جامعه را با تعلیمات قرآنی به سمت اخلاق نبوی هدایت نمایند.
وی مهربانی و سعه صدر معلمین در آموختن به دانش آموزان را یکی از آیتم های موفقیت جوامع ارزیابی کرد و تصریح کرد: هیچ گاه با دافعه نمی توان جاذبه به بار آورد.
 گفتنی است: غمشاد کردی پیشکسوت عرصه تدریس ایرانشهر متولد 1324 در شهرستان خاش است. او در سال 1380 بازنشسته و در مهر ماه همان سال با ابلاغ رئیس وقت دانشگاه سیستان و بلوچستان مسئولیت مدیریت دبیرستان دانشگاه تازه تأسیس ایرانشهر را به عهده گرفت.
همچنین در پایان این مراسم از 4 خانواده شهید راه قلم  و 17 خیر اندیشه ساز شهرستان ایرانشهر با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 862
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *