جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۱۵
۰
در ادامه دور سفرهای استاندار سیستان و بلوچستان به ایرانشهر؛

از وعده  افتتاح خط ریلی چابهار- زاهدان تا سال 97 تا اعلام آمادگی سرمایه گذاری یک خارج نشین

استاندار سیستان و بلوچستان از بهره برداری خط راه آهن چابهار- زاهدان تا سال 97 خبر داد.
از افتتاح خط ریلی چابهار- زاهدان تا سال 97 تا اعلام آمادگی سرمایه گزاری یک خارج نشین
از افتتاح خط ریلی چابهار- زاهدان تا سال 97 تا اعلام آمادگی سرمایه گزاری یک خارج نشین
به گزارش پهره: علی اوسط هاشمی در جلسه شورای اداری ایرانشهر، این شهرستان را به عنوان گذرگاه اقتصادی استان نام برد و اظهار کرد: تمام زیرساخت ها را در بخش های مختلف دولت جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده می کنیم.
وی از تلاش مردم و مسئولین برای تجارت مجازی با استفاده از قابلیت صنایع دستی و گردشگری استان گفت و افزود: در حال حاضر در دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر 300 پروژه عمرانی در حال احداث است.

استاندار خبر از آمادگی سرمایه گذاری یکی از خارج نشینان استان جهت احداث پروژه 550 مگا واتی برق با هزینه ای بالغ بر هزار و 700 میلیارد تومان داد و افزود: زمینه برای سرمایه گزاری در بخش های مختلف استان فراهم است.
همچنین استاندار صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه بزرگ راه آهن در حوزه ایرانشهر گفت: این پروژه حلقه وصل بین ایران و کشورهای منطقه است.

وی از اعتبار 300میلیارد تومانی این پروژه در سال 94 گفت و افزود: بیش از 17 پیمانکار و موسسه در پروژه راه آهن چابهار به زاهدان در حال فعالیت هستند.
هاشمی بیان کرد: طول پروژه 700 کیلومتر است که این خط ریلی هم اکنون با بیش از 12 درصد پیشرفت فیزیکی  تا سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 727
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *