تقدیر و تشکر علماء اهل سنت سیستان و بلوچستان از سپاه پاسداران؛

سپاه و بسیج رگ حیات و ستون فقرات نظام هستند/ وحدت نیروهای بومی منطقه در رزمایش محمد رسول الله بدخواهان را روسیاه کرد/ برپایی بیمارستانهای صحرایی مجهز و برگزاری رزمایش با استفاده از نیروهای بومی دو خدمت فراموش نشدنی سپاه است

28 فروردين 1395 ساعت 12:32

علماء و روحانیون اهل سنت سیستان و بلوچستان از خدمات، فعالیت ها و رزمایشات بومی محلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تامین امنیت پایدار در منطقه جنوب شرق کشور تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش پهره به نقل از پایگاه خبری، تحلیلی سنت نیوز؛ در پی برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه جنوب شرق کشور، علماء و روحانیون اهل سنت سیستان و بلوچستان با تقدیر و تشکر از حضور و حمایت سپاه پاسداران از مردم منطقه مطالبی را بیان داشتند که به شرح ذیل می باشد:
نیروهای مسلح، مخصوصا سپاه و بسیج رگ حیات و ستون فقرات نظام هستند
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح اظهار داشت: جانفشانی نیروهای مسلح از مهمترین عوامل تثبیت امنیت در ایران می باشد زیرا اگر این جانفشانی ها، بیدار خوابی ها، و تحمل ناملائمات نبود ما آسایش امروز را نداشتیم.
مولوی نذیر احمد سلامی با ابراز رضایت از نیروهای مسلح و امنیتی مخصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تامین امنیت خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح و مخصوصا سپاه و بسیج رگ حیات و ستون فقرات نظام هستند.
امروز دشمنان ایران اسلامی از سلاح های مدرن و پیشرفته ما می ترسند
امام جمعه اهل سنت نگور با ابراز تقدیر و تشکر فراوان از سپاه پاسداران برای بکار گیری نیروهای محلی خاطر نشان کرد: اینکه سپاه برای ثبات امنیتی منطقه از ظرفیت نیروهای بومی استفاده می کند در خور تقدیر و تشکر است.
مولوی عبدالرحمان عارفی در ادامه افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی از سلاح های مدرن و پیشرفته ما می ترسند؛ امروز موشک ها، پهبادها و مانورهای نظامی ماست که لرزه بر اندام بدخواهان نظام می افکند.
برگزاری مانور های نظامی عزت آفرین است
مولوی جلیل خوگانی از علماء اهل سنت زابل در خصوص رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) که در جنوب شرق کشور برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور عزیزمان مورد تهدیدات مستمر دشمنان تا دندان مسلح خود می باشد، ضرورت دارد تا نیروهای مسلح با برگزاری رزمایش های مختلف آمادگی خود را در مقابله با تهدیدات دشمنان بالا نگه دارند.
وی افزود: برگزاری مانورهای نظامی علاوه بر افزایش آمادگی نیروهای مسلح، سبب عزت آفرینی و اقتدار بخشی به ایران اسلامی می گردد.
رزمایش های سبب منظم و متحد شدن بیش از پیش نیروهای دفاعی کشور را فراهم می کند
امام جمعه اهل سنت کهک زهک با به موقع و دشمن شکن خواندن رزمایش محمد رسول الله اظهار داشت: نشان دادن آمادگی جسمی و روحی رزمندگان سپاه اسلام در این برهه تاریخی  سبب بازدارندگی دشمنان ایران اسلامی شد.
مولوی دوست محمد درواخ در ادامه افزود: از سوی دیگر برگزاری این چنین رزمایشات بزرگ و پیچیده، باعث هماهنگی بیش از پیش بین نیروهای رزمنده و قسمت های مختلف درگیر مانور می شود تا در لحظه نیاز از تمام قوا به بهترین شکل استفاده شود.
برگزاری چنین رزمایشاتی دل دوست داران ایران اسلامی را شاد می کند
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به زور گویی و قدرتمندی دشمنان ایران و اسلام اظهار داشت: کشورهای استعماری هر زمان کشوری را بی دفاع و مظلوم بیابند آن کشور را مورد تاخت و تاز خود قرار می دهند.
مولوی یعقوب حسین بر در ادامه افزود: ضرورت دارد تا ایران اسلامی به عنوان بزرگترین حامی محرومان و مظلومان عالم تجهیزات و مهارت نظامی خود را در حد بالایی نگه دارد.
وی افزود: برگزاری این چنین رزمایشاتی علاوه بر قدرت نمایی در مقابل جبهه استکبار جهانی علتی خوب برای شاد شدن دل مظلومان عالم و دوستداران جمهوری اسلامی ایران می باشد.
خدمات سپاه در منطقه ستودنیست
امام جمعه اهل سنت سراوان با تقدیر و سپاس فراوان از عملکرد مطلوب سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان مخصوصا شهرستان سراوان و توابع اظهار داشت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله نیروی زمینی سپاه پاسداران از مهمترین وموفقترین رزمایشات منطقه بود.
مولوی عبد الصمد ساداتی افزود: این رزمایش با حضور گسترده مردمی و بهره مندی از تجهیزات پیشرفته صورت گرفت که در نوع خود کم نظیر و ستودنیست.
وی با اشاره به برپایی بیمارستانهای صحرایی در منطقه اظهار داشت: برپایی بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل و مدرن و نیروی متخصص و زبده از خدمات فراموش نشدنی سپاه است.
انتهای خبر /


کد مطلب: 666

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/666/سپاه-بسیج-رگ-حیات-ستون-فقرات-نظام-هستند-وحدت-نیروهای-بومی-منطقه-رزمایش-محمد-رسول-الله-بدخواهان-روسیاه-برپایی-بیمارستانهای-صحرایی-مجهز-برگزاری-استفاده-دو-خدمت-فراموش-نشدنی

پهره
  https://www.pahreh.ir