جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۲۸
۰
خطیب نماز جمعه ایرانشهر:

اعتراض به امام برخلاف اعتقادات است/رئیس جمهور پاسخگوی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد

امام جمعه ایرانشهر گفت: وظیفه ما اطاعت محض از دستورات امام و اعتراض به او برخلاف اعتقاد دینی ما است.
5
5
 به گزارش پهره، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی بااشاره به 29 دی سالروز غزه و نامه مقام معظم رهبری به مردم فلسطین گفت: ملت، مجاهدان و رهبران فلسطینی بعد از گذشت چهل سال حامی واقعی و راستین خود را به درستی شناختند و این نشان دهنده تحولات عظیم برای نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین است.
وی حکام عرب منطقه را عامل نفاق بیان کرد و افزود: حاکمان عرب به ویژه عربستان خط آمریکا را برای نابودی مقاومت و اینکه قدس پایتخت اسراییل شود دنبال می کنند و برای همگان بارز و آشکار است که حامی صادق مقاومت و ملت فلسطین جمهورس اسلامی ایران است.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به سخن رئیس جمهوری مبنی بر انتقاد از امام زمان(عج)، اظهار کرد: پیامبر و امام از خطا و اشتباه معصوم هستند و باید همه از دستورات آنها بدون قید و شرط اطاعت محض کنند و این سخن رئیس جمهور با اعتقاد شیعه تناسب ندارد.
حجت الاسلام ابطحی تصریح کرد: در طول تاریخ کسانی که به پیامبر و امام اعتراض کردند، انسان های بدون اعتقادی بودند که عاقبشتان شوم و تباهی شد.
وی ابراز کرد: انسانی که در برابر امام اعتقاد راسخ دارد باید مطیع محض امر باشد و نه به سخنان و دستورات امام نداشته باشد.
امام جمعه ایرانشهر خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: رئیس جمهور باید پاسخگوی نارضایتی ها، فساد اطرافیانش، رکود اقتصادی باشد و پاسخگوی وعده های عمل نشده پنج سال دولت خود را باشد.
وی خاطر نشان کرد: اعتراض به وضعیت اقتصادی و معیشتی حق و مطالبه مردم است و باید دولت دنبال راه حل برای مشکلات و معظلات جامعه باشد.
 
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5840
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *