نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی ایرانشهر:

فدائیان اسلام اولین جرقه انقلاب اسلامی بودند/ مبارزه با اسراییل مهم ترین اقدام آنها در زمان طاغوت

27 دی 1396 ساعت 13:45

نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی ایرانشهر گفت: تفکر و اندیشه جمعیت فدائیان اسلام اولین جرقه برای مبارزه با طاغوت و تشکیل انقلاب اسلامی بود.


حجت الاسلام سید عبدالحسین سجادی در گفت و گو با خبرنگار پهره، اظهار کرد: جمعیت فدائیان اسلام در دهه 30 شمسی در ایران جنبشی را به رهبری سید مجتبی نواب صفوی یکی از علمای وقت برای اعتلای اسلام، وحدت و اجرای صحیح احکام الهی و مبارزه با حکومت پهلوی شروع کردند که این اقدام اولین جرقه برای تشکیل انقلاب اسلامی بود.
وی گفت: این جنبش اقدامات زیادی انجام داد اما به دلیل نداشتن یک پشتیبان قوی به اهداف اصلی خود که همان تشکیل حکومت اسلامی بود نرسیدند، اما باعث شد تا فکر و اندیشه انقلاب اسلامی در بین امام و علما شکل بگیرد و در نهایت با رهبری امام خمینی(ره) و حضور مردم در بهمن 57 انقلاب اسلامی ایران علیه حکومت پهلوی به پیروزی رسید.
 نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی افزود: یکی از اقدامات موثر فدائیان اسلام در آن برهه از زمان مبارزه با صهیونیسم و حمایت از ملت فلسطین بود، که با تلاش های آنها بیش از پنج هزار نفر در ایران برای اعزام به فلسطین اشغالی آماده بودند اما حکومت وقت مخالفت مانع این حرکت شد.
حجت الاسلام سجادی بیان کرد: حرکت فداییان اسلام اولین قدم برای نابودی رژیم صهیونیستی بود که بعد از انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) آن را تکمیل و امروز ما شاهد اقدامات موثر هستیم و آمادگی کامل داریم تا اسراییل این لکه ننگین را به فرمان رهبر معظم انقلاب از صفحه روزگار پاک کنیم.
وی تاکید کرد: علمای ایران اسلامی همیشه با توجه به اینکه از آموزه های دینی و اهل بیت ما به ویژه امام حسین (ع)درس می گرفتند، تفکر آزادی خواهی و مبارزه با ظلم در آنها وجود دارد و علمایی مثل نواب صفوی در طول تاریخ تلاش تلاش می کردند تا با طاغوت زمان خود مبارزه کنند.
حجت الاسلام با اشاره به سخنان امام راحل (ره) برای استکبار ستیزی گفت: امروز برای مقابله با استکبار جهانی به ویژه جنگ نرم دشمن باید بیانات رهبرمعظم انقلاب را در جامعه تبیین و روشنگری کنیم و بعد به دنبال عملیاتی شدن آنها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار باشیم.
وی ابراز کرد: با انجام این کار در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی با جود همه آسیب های دشمن، پیروز خواهیم شد و باید مسئولین فرهنگی برنامه های مختلفی را با استفاده از ظرفیت عظیم فضای مجازی و رسانه برنامه ریزی و عملیاتی کنند.
وی خاطر نشان کرد: افزایش بصیرت مردم در جامعه و پشتیبانی از ولی فقیه می توانیم در همه عرصه و فتنه هایی که دشمن ایجاد می کند پیروز باشیم و راه انقلاب را در آن مسیر اصلی خودش تدوام ببخشیم و همواره در برابر دشمن پیروز و سربلند باشیم.
انتهای پیام/م.ف


کد مطلب: 5836

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5836/فدائیان-اسلام-اولین-جرقه-انقلاب-اسلامی-بودند-مبارزه-اسراییل-مهم-ترین-اقدام-زمان-طاغوت

پهره
  https://www.pahreh.ir