دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۴۸
۰
با حضور مسئولین در ایرانشهر صورت گرفت؛

کلنگ زنی دو سرای محله در محلات کمتر توسعه یافته شهری

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: دو سرای محله با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال در مناطق کمتر توسعه یافته ایرانشهر کلنگ زنی شد.
سرای محله
سرای محله
نبی بخش داودی در حاشیه کلنگ زنی این سرای های محله در گفت و گو با خبرنگار پهره، اظهار کرد: با هدف ارتقا و توانمند سازی محلات و برقراری امکانات متوازن در سطح شهر ایرانشهر برای رفاه و آسایش مردم و کمک به معیشت زندگی آنها دو سرای محله در مناطق کمتر توسعه یافته شهری کلنگ زنی شد.
وی گفت: این دو سرای محله در زمینی بالغ بر یک هکتار و 500 متر و به صورت یک ساختمان دو طبقه با زیر بنای 750 متر توسط اداره کل راه و سازی جنوب سیستان و بلوچستان ظرف مدت یکسال احداث و به شهرداری ایرانشهر برای بهره برداری در زمینه فرهنگی هنری تحویل داده می شود.
فرماندار ویژه ایرانشهر افزود: اعتبار احداث این دو سرای محلهش بالغ بر 24 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ستاد بازآفرینی بافت های فرسوده شهری تامین شده است.
داودی تصریح کرد: این سرای های محله در دو گندمکان و غریب آباد با امکاناتی شامل کتابخانه، سالن مطالعه، اتاق پزشک، اتاق مشاوره، سالن جلسات و آموزشی در زمینه های فرهنگی و هنری به بهره برداری برای مردم خواهد رسید.
 
کد مطلب: 5833
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *