يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۰۸
۰
فرماندار ویژه ایرانشهر خبر داد:

ضرب الاعجل دوماه برای تکمیل پروژه پایانه مسافربری ایرانشهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: بهره برداری از پایانه مسافربری ایرانشهر با97 درصد پیشرفت فیزیکی باید تا دوماه دیگر انجام شود.
2
2
نبی بخش داودی در گفت و گو با خبرنگار پهره، اظهار کرد: پایانه مسافربری ایرانشهر در زمینی به گستره 10 هکتار با اعتباری افزون بر 140 میلیارد ریال در حال ساخت است.
وی بیان کرد: وجود هشت شرکت مسافربری و تردد روزانه حدود 100 دستگاه اتوبوس از داخل شهر ایرانشهر سبب سنگین شدن بار ترافیک در سطح این شهر شده است.
فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: با راه اندازی این ترمینال شاهد کاهش بار ترافیکی داخل شهر، جلوگیری از بحران ترافیک و ساماندهی شرکت های مسافربری در حال ساخت خواهیم بود.
فرماندار ایرانشهر یکسان سازی، تجمیع شرکت های مسافربری، جلوگیری از سردرگمی مسافران، ایجاد نظم ترافیکی و جلوگیری از آلودگی صوتی را از جمله مهمترین اهداف ساخت این ترمینال ذکر کرد.

داودی اضافه کرد: با راه اندازی این ترمینال برای 50 نفر مستقیم و 100 نفر غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.
وی خاطر نشان کرد: عملیات ساخت پایانه مسافربری ایرانشهر توسط بخش خصوصی از هشت سال قبل آغاز شده و به پیمانکار پروژه برای تکمیل فاز پایانی آن ضرب الاجل دوماه داده شده است، در غیر اینصورت با آنها برخورد قانونی می شود.
فرماندار ایرانشهر تاکید کرد: برای آسفالت و فضای سازی مناسب این پایانه مسافربری دو نهاد شهرداری و اداره راه و شهر سازی ایرانشهر تا پایان پروژه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
 
کد مطلب: 5831
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *