چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۵۸
۰
با حضور اقشار مختلف مردم ایرانشهر صورت گرفت؛

برگزاری شب شعر و خاطره شهدا در ایرانشهر

شب شعر و خاطره شهدا با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و خانواده شهدا و ایثارگران در سالن ارشاد ایرانشهر برگزار شد.
3
3
به گزارش پهره، شب شعر و خاطره گرامیداشت شهدای شهرستان ایرانشهر با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و خانواده شهدا و ایثارگران، شاعران و راویان و رزمندگان دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایرانشهر برگزار شد.
در این مراسم شاعران انقلابی و ولایی شهرستان ایرانشهر در وصف دلاوری و رشادت ها، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و شخصیت عرفانی شهیدان شعر سراییدن و راویان و رزمندگان دفاع مقدس خاطرات آن زمان را بازگو کردند.
دبیر برگزاری شب شعر و خاطره شهدا در گفت و گو با خبرنگار پهره، اظهار کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهرستان ایرانشهر، شب شعر و خاطره شهدا با همکاری سپاه پاسداران، اداره تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق کشور و حضور پرشور اقشار مختلف مردم و خانواده شهیدان برگزار شد.
حجت الاسلام مهرالله محمودزاده افزود: در این شب شعر و خاطره که با استقبال پرشور و بی نظیر مردم به ویژه نسل جوان برگزار شد، چهار نفر شاعر مرد و یک نفر شاعر زن و دو راوی دفاع مقدس به شعر سرایی و خاطره گویی با موضوع شهیدان پرداختند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبرانقلاب برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: در شرایط فعلی جامعه اگردر مسیر انقلاب سرمان به سنگ می خورد یعنی راه را اشتباه رفتیم و باید برای ادامه دادن راه از شهیدان بخواهیم تا ما را مثل همیشه یاری کنند تا ما حافظان انقلاب اسلامی و آرمان های والای امام راحل باشیم.
وی خاطره نشان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه برای مقابله با جنگ نرم نقش بسزایی دارد و یکی از راهکارهای زنده نگه داشتن یاد شهیدان انس گرفتن با وصیت نامه و خانواده شهید است و باید راه شهیدان اساس کار و در متن جامعه باشند.
دبیر شعر و خاطره شهدا ابراز کرد: راه بیمه کردن جوانان به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب، معرفی شهیدان به آنها است و این مسئله باید از الویت های اصلی کار ما در کشور باشد.
 
در پایان این مراسم از خانواده شهیدان و ایثارگران، شاعران و روایان دفاع مقدس و متولیان شب شعر و خاطره شهیدان تجلیل شد.
انتهای پیام/خ
 

 

 


کد مطلب: 5826
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *