شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۴۳
۰
با حضور ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صورت گرفت؛

کلنگ زنی مجتمع چند منظوره دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ایرانشهر

مجتمع چند منظوره دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق کشور در ایرانشهر جنوب سیستان و بلوچستان با اعتبار 60 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
2
2
به گزارش پهره، با حضور ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یک مجتمع چند منظوره دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق کشور در ایرانشهر جنوب سیستان و بلوچستان کلنگ زنی شد.
احمد واعظی در گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق کشور در طی سالهای اخیر فعالیت های زیادی را در زمینه فرهنگی، مذهبی و دینی در استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی انجام داده است که شهرستان ایرانشهر با توجه به پتانسیل و فعالیت های آن همیشه مورد توجه خاص قرار گرفته است.
وی افزود: با هدف خدمت رسانی فرهنگی به مردم منطقه و نیاز مبرم شهرستان و استقبال بی نظیر مردم به ویژه قشر جوان از فعالیت و برنامه های فرهنگی و دینی کلنگ یک مجتمع چند منظوره برای گسترش فعالیت ها به زمین زده شد.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اضافه کرد: این مجتمع چند منظوره شامل واحد اداری و آموزشی، کتابخانه، سالن ورزشی و سالن اجتماعات و جلسات می باشد و با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال امروز کار احداث آن شروع شد.
واعظی ادامه داد: این مجتمع چند منظوره علاوه بر فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق کشور، در خدمت تمام ارگان ها و ادرات سطح شهرستان است و خدمت رسانی فرهنگی به مردم مهمترین برنامه آن است.
انتهای پیام/خ
 

 

کد مطلب: 5822
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *