دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۳۴
۰
در نشست صمیمی علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

ما نظام اسلامی ایران را دوست داریم و گوش به فرمان رهبریم

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: ما گوش به فرمان رهبر و نظام را دوست داریم و از این نظام بالاتر نمی خواهیم
2
2
به گزارش پهره، نشست هم اندیشی علما شیعه و سنی، سران طوایف، معتمدان شهرستان های ایرانشهر و دلگان جنوب سیستان و بلوچستان در سالن جلسات دفتر مقام معظم رهبری در امور اهل سنت با حضور معاون مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان، فرمانداران ایرانشهر و دلگان و فرماندهان انتظامی و نظامی برگزار شد.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر انقلاب اسلامی ایران را باعث احیاء شعائر اسلام و نابودی فساد در جامعه بیان کرد و گفت: به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران مراکز فحشا و فساد در کشور برچیده و بی بند و باری در جامعه ما نابود شد و شعائر اسلام جان دوباره گرفت.
وی افزود: تقوا، اتحاد و وحدت از نیروی بزرگ جامعه اسلامی هستند که وقتی وحدت حفظ شود همه مسلمانان به احکام الهی عمل می کنند.
مولوی عبدالصمد کریمزایی با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: ما مردم منطقه نظام اسلامی خود را دوست داریم و هر نوع اختشاش و درگیری پیش آمده را محکویم می کنیم و آن را توطئه دشمن که هدفش چپاول گری، از بین بردن حیا و غیرت و سرقت اموال مردم بدون توجه به مذهب و قومیت است می دانیم.
وی تاکید: در این زمینه راه مقابله با دشمن عدم اعتماد و ایستادگی در برابر کسانی که به بهانه گرفتن حق مردم شایعه سازی می کنند است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر ادامه داد: مردم در تنگنای اقتصادی هستند و نباید به دشمن فرصت سو استفاده از این مسئله را داد و باید مسئولین راه حلی را برای رفع معیشت زندگی مردم داشته باشند.
وی مسئله معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را مهم دانست و بیان کرد:  مردم ما عشق و ارادت زیادی نسبت به رهبری و انقلاب دارند و به تاکید فرمایش های رهبر معظم انقلاب خواهان تحقق اقتصاد مقاومتی هستند اما باید کالای ایرانی با کیفیت تولید و در اختیار مردم قرار گرفته شود.

 
مولوی کریمزایی خاطر نشان کرد: ما نظام را دوست داریم و گوش به فرمان رهبری هستیم و از این نظام اسلامی بالاتر نمی خواهیم اما مسئولین باید به وضع اقتصادی مردم توجه کنند.
حجت الاسلام افضلی تبار در این نشست صمیمی گفت: پیامبر اکرم(ص) و یارانش برای حفظ و گسترش اسلام زحمات زیادی کشید و از آن زمان یهود به دلیل داشتن حس خودبرتری، خودخواهی و خود محور بودن با دین اسلام دشمنی داشتند و این مسئله تاکنون با توطئه و برنامه های آنها ادامه دارد.
وی افزود: سابقه حمایت ما از مسلمانان جهان به زمان رژیم طاغوت زمانی که سال 42 حضرت امام خمینی(ره) پیش از انقلاب، با شاه ملعون برای حمایت فلسطین مخالفت می کرد، برمیگرد و تفکر حمایت از مسلمانان در بند کفار قبل از انقلاب در ذهن و اندیشه امام براساس شعار دین اسلام نقش بسته بود.

 
امام جمعه موقت ایرانشهر تصریح کرد: ما وظیفه داریم از همه مسلمانان جهان حمایت کنیم و این مسئله از حمایت فلسطین شروع شده و در همه کشورها ادامه دارد چون هدف ما گسترش و معرفی اسلام به دنیا که همان هدف امام است.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما از منکرات حمایت نمی کند، ابراز داشت: وظیفه ما تقویت نظام اسلامی است و امروز هیچکس منکر مشکلات نیست اما اگر مشکلی به وجود می آید پشت پرده آن یهود و آمریکا است و باید حواسمان به دشمن شناسی باشد و همه برای پیشبرد اهداف اسلام دست به دست هم دهیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در این نشست اظهار داشت: حضور پرشور علما و مردم در صحنه های مهم ملی و مذهبی عامل مایوس کننده دشمن و انقلاب ما قدرت پوشالی آنها را به نمایش گذاشت.

وی بااشاره به رخدادهای اخیر افزود: مردم گلایه مندی خود را از راه قانونی به گوش مسئولین می رسانند اما برخی پشت پرده قصد سو استفاده داشتند ولی به نتیجه نرسیدند.
وی تصریح کرد: با هوشیاری مردم و توجه مسئولین نسبت به دسیسه های دشمنان این نظام همچنان پا برجا می ماند اما باید مراقب سو استفاده دشمن که باعث به هم ریختن آرامش و امنیت مردم در جامعه می شود، باشیم.
کد مطلب: 5812
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *