يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۰۵
۰
در نشست نهضت روشنگری کارکنان ادارات مطرح شد؛

عنایت خدا، تدبیر رهبری و بصیرت مردم عامل خنثی شدن فتنه 88

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستانی ایرانشهر گفت: سه عامل عنایت خدا، تدبیر رهبری و بصیرت مردم باعث شکست دشمن در سال 88 و محفوظ ماندن انقلاب در برابر هجمه دشمن است.
5
5
به گزارش پهره، همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی در دانشکده پرستاری و مامایی ایرانشهر با حضور کارکنان ادارات شهرستان ایرانشهر به مناسبت سالروز حماسه 9دی برگزار شد.
حجت الاسلام خدامراد بامری در نشست نهضت روشنگری ویژه کارکنان ادرات در دانشکده پرستاری گفت: طبق فرمایش حضرت علی (ع) انسان با بصیرت در مقابله با فتنه باید همانند یک بچه شتر باشد یعنی هیچ وقت به بدخواهان و فتنه گران اجازه سواستفاده ندهند و از سکوت، همراهی و موضع گیری انفعالی بپرهیزد تا در دام دشمنان گرفتار نشود.
وی افزود: انسان با بصیرت باید فتنه را کامل شناخته و از حق حمایت و دفاع کند و بدون مصلحت اندیشی در مقابل فتنه ایستادگی کند.

 
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستانی ایرانشهر با اشاره به حماسه 9دی ابراز داشت: یکی از راه های تقویت بصیرت نگاه به حوادث گذشته و درس گرفتن از آنها برای جلوگیری از فتنه های آینده است و بازخوانی فتنه 88 باعث برطرف شدن ابهامات آن برای برخی افراد جامعه می شود.
وی بیان کرد: دشمن با ایجاد بنیاد و موسسات مختلف و نوشتن کتاب و تدوین برنامه زیر نظر سازمان های اطلاعاتی خود، کودتا و انقلاب های رنگی زیادی از سال 2000 در کشورهای مختلف انجام داد و با کسب کردن تجربه در این زمینه برای ایران برنامه ریزی زیادی انجام داد.
حجت الاسلام بامری تصریح کرد: چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال88 با استفاده از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب و معاند مسئله تقلب در انتخابات را مطرح کردند اما برخلاف موفقیت آنها در برگزاری کودتا در کشور ما با شکست مواجه شدند.

 
وی تاکید کرد: سه عامل عنایت خدا، تدبیر رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران که یکی از نعمت های انقلاب است و بصیرت مردم باعث شکست دشمن در سال 88 بود.
وی خاطر نشان کرد: بحران های زیادی در طول عمر انقلاب توسط دشمنان برای سرنگونی نظام شکل گرفت اما با تدبیر رهبر انقلاب به شکست تبدیل و انقلاب در برابر هجمه های دشمن محفوظ ماند.
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستانی ایرانشهر اضافه کرد: مردم ایران با بصیرت هستند و در طول عمر انقلاب با حضور پرشور و به موقع در صحنه و عرصه های مهم و مختلف این مسئله را ثابت کردند و باید برای افزایش بصیرت و مقابله با هجمه های دشمن گوش به فرمان رهبری باشیم و بر طبق رهنمودهای ایشان قدم برداریم.
انتهای پیام/م.ف
 

 
کد مطلب: 5810
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *