يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۴۳
۰
در نشست بصیرتی اساتید و دانشجویان دانشگاه ولایت مطرح شد؛

داشتن تقوا، آگاهی از برنامه های دشمن و گوش به فرمان رهبری راه مقابله با فتنه

امام جمعه ایرانشهر گفت: راه مقابله با فتنه دشمن داشتن تقوا، آگاهی از برنامه های دشمن و گوش به فرمان رهبری بودن است.
2
2
به گزارش پهره، نشست بصیرتی ویژه اساتید و دانشجویان با حضور امام جمعه ایرانشهر، اساتید، دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه ولایت برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام ابطحی با اشاره به فتنه انگیزی دشمن در آینده برای نابودی انقلاب گفت: یکی از کارهای که باید برای تشخیص حق از باطل در فتنه های آینده به آن توجه کنیم تا در باتلاق دشمن گرفتار نشویم، داشتن تقوا، توسل به اهل بیت (ع)، شهدا و دعا برای مقابله با دشمن یادمان نرود.
وی افزود: اگر از نقشه های شوم دشمن آگاهی نداریم هشدارهای رهبری را که همیشه فتنه ها را زود تشخیص می دهند و جلوتر از مردم هستند، جدی بگیرم و در کلمه به کلمه آن توجه و دقت داشته باشیم.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به آگاهی از برنامه های دشمن برای آینده در راستای جلوگیری از اهداف نظام تاکید کرد: آمریکا شورایی به نام آتلانتیک دارد که اتاق فکر آنها برای نابودی ایران است و برنامه و طرح های خود را برنامه ریزی می کنند و پنج نظریه شامل مهار حداقلی، مهار تقویت شده، هزینه سازی، پس راندن، تغییر نظام و حکومت ایران از مهم ترین اهداف و برنامه آنها است.

 
وی تصریح کرد: مهار ایران یعنی محدودیت کشور در برنامه های نظامی، دفاعی و کاهش عمق استراتژیک ایران در منطقه و ایجاد ناملایمت ها درجامعه که باعث هزینه دادن نظام می شود، از جمله برجسته کردن مسئله های متفاوت مثل رفع حصر سران فتنه، کنسرت که برای نظام هزینه ساز است.
حجت الاسلام ابطحی اضافه کرد: این نقشه و برنامه های آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه نظام است که روی آن کار می کنند اما به لطف خدا همیشه با شکست و ناامیدی مواجه می شوند.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به گلایه مندی مردم نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی زندگی خود، بیان کرد: ادامه پیدا کردن اعتراض مردم به وضعیت اقتصادی و بی توجهی به آنها، باعث سواستفاده دشمن و پای کار آمدن بسیاری از فتنه گران خارجی و معاند نظام می شود و مسئولین دولت باید فکر جدی برای آنها داشته باشند.
وی ابراز داشت: مسئولین دولتی که در زمان انتخاب وعده حل مشکلات را دادند باید بدانند مردم یادشان نرفته و توقع عملی شدن آنها را دارند.

 
حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت: راه ما برای خروج از مشکلات قرار گرفتن افراد متدین و انقلابی در راس کار و حکومت است که اگر افراد انقلابی و بسیجی در جاهای حساس باشند بسیاری از مشکلات حل می شود و مردم خودشان تفاوت بین مدیریت انقلابی با غیر انقلابی ر ا مشاهده کردند و نمونه آن سردار قاسم سلیمانی هست که گوش به فرمانی رهبری، سرباز ولایت در مبارزه با دشمن پیروزی های زیادی را به دست آورده است.
وی خاطر نشان کرد: شکست داعش و گروهک های تروریستی که با پشتیبانی کشورهای عربی منطقه باعث کشته شدن هزاران انسان بی گناه در عراق و سوریه شده است، کار آسان نبودی اما با روحیه انقلابی و بسیجی ممکن شد.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5809