دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۵۰
۰
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

حماسه ۹ دی باعث پاک شدن ناخالصی ها از انقلاب اسلامی ایران بود

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: خلق حماسه تاریخی ۹ دی دشمنان نظام را ناامید و باعث پاک شدن ناخالصی ها از انقلاب اسلامی ایران بود.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر
مولوی عبدالصمد کریمزایی در گفت و گو با خبرنگار پهره، با اشاره به توصیه و سفارش خداوند متعال در قرآن برای داشتن بصیرت در زندگی گفت: انسان عاقل و دانا برای انجام هر کار و اموری در زندگی خود باید بصیرت داشته باشد و بصیرت یعنی انسان بتواند دوست و دشمن را که مبنا همه چیز هستند، تشخیص بدهند.
وی افزود: حضرت علی (ع) آفت یک کشور را ترک اصول توسط انسان بیان می کنند و اصول برای ملت ما جمهوری اسلامی ایران و اهداف و آرمانهای آن است و ظیفه همگانی رعایت و التزام داشتن به این اصول می باشد.
امام جمعه ایرانشهر یکی از این اصول را اطاعت از ولایت و رهبری دانست و  با اشاره به جایگاه ولایت از دیدگاه اسلام تصریح کرد: وظیفه ما اطاعت از رهبری است که حکم آن مطابق رسول خدا بوده و برای ولایت شرایط خاصی وجود دارد که هر کس نمی تواند این عنوان را داشته باشد.
وی ابراز داشت: تبعیض قائل نشدن بین اقوام و مذاهب، استمرار یک حکومت ولایی است که همیشه رهبر انقلاب اسلامی ما با برخی افراطی ها در کشور مخالف هستند.
مولوی کریمزایی بیان کرد: در فتنه سال 88 عده ای به نام انقلاب دسته به اقداماتی زدند که باعث نابودی ریشه انقلاب شدند و عده‌ای از مردم که فریب خورده دشمن بودند، پس از سخنان رهبر معظم انقلاب از اشتباهات خود توبه و راه خود را از فتنه‌گران جدا کردند و پشت سر رهبر انقلاب برای مقابله با دشمن ایستادند.
وی تاکید کرد: مردم با خلق حماسه تاریخی ۹ دی دشمنان نظام را ناامید و ناخالصی ها را از انقلاب اسلامی ایران پاک کردند و راهپیمایی 9 دی موجب پیوند بیشتر مردم با ولایت فقیه شد.
کد مطلب: 5795
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *