جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۴۱
۰

برگزاری مرحله دوم مسابقه گویندگی زبان انگلیسی دانش آموزی در ایرانشهر

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی علم و صنعت ایرانشهر گفت: مرحله دوم مسابقه گویندگی زبان انگلیسی دانش آموزی ویژه دوره متوسطه در ایرانشهر برگزار شد.
56
56
مصطفی دلجو در گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: مرحله دوم مسابقه گویندگی زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان پایه 10 متوسطه دوره دوم در پژوهش سرای دانش آموزی علم صنعت ایرانشهر برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
وی افزود: این دوره از رقابت ها با شرکت 38 دانش آموز دختر و پسر، پایه 10 متوسطه دوره دوم از 11 مدرسه سطح شهر ایرانشهر در یک بخش گویندگی شرکت داشتند که در پایان سهیل غلامزاده از دبیرستان پسرانه دانشگاه ولایت، زهرا صبوری از دبیرستان دخترانه نجمه شهردراز و فاطمه بلوچی از دبیرستان دخترانه دانشگاه ولایت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
دلجو تصریح کرد: این دوره از مسابقه دانش آموزان یک متن از کتاب درسی و یک متن را به طور آزاد گویندگی کردند و معیار مسابقه اصول صحیح خواندن متن، آواها و تلفظ صحیح بود.
 
مدیر پژوهش سرای دانش آموزی علم و صنعت ایرانشهر خاطر نشان کرد: در مرحله اول این رقابت ها 50 دانش آموز دختر و پسر، پایه 11 متوسطه دوره دوم از 14 مدرسه سطح شهر ایرانشهر در دو بخش گویندگی و شنیداری شرکت داشتند.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *