جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۳۸
۰

محکومیت اقدام ددمنشانه رئیس جمهور آمریکا توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر اقدام ددمنشانه رئیس جمهور آمریکا در انتقال پایتخت رژیم جعلی اسراییل به قدس شریف را با صدور بیانیه در نماز جمعه محکوم کردند.
بسیج دانشجویی
بسیج دانشجویی
به گزارش پهره، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر اقدام ددمنشانه رئیس جمهور آمریکا در انتقال پایتخت رژیم جعلی اسراییل به قدس شریف که با مخالفت و تظاهرات جهانی همراه بود، با صدور و قرائت بیانیه در بین صلاتین نماز جمعه محکوم و خشم و نفرت خود را از این اقدام اعلام کردند.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و فلسطین قطعا آزاد خواهد شد. امام خامنه ای ( مدظله العالی )
استکبار ستیزی یکی از شاخصه های اصلی آزادگی و حق طلبی تشکل های دانشجویی است و دانشجویان انقلابی به خوبی دریافته اند تا زمانی که برخی ریشه های شیطانی در عالم وجود داشته باشد رسیدن به آزادی و عدالت واقعی سرابی بیش نخواهد بود.
اقدامات خلاف و تحریک‌آمیز آمریکا در پی حمایت از انتقال پایتخت رژیم جعلی اسراییل به قدس شریف و نادیده گرفتن تاریخ و حقوق ملت فلسطین سخن و حرکت تازه‌ای نیست بلکه این کشور و کشورهای حامی رژیم کودک‌کش اسراییل سال‌هاست که چشم خود بر انسانیت و حقوق بشر بسته‌اند و ملت فلسطین را از حق مسلم خود محروم کرده‌اند.
صهیونیست‌ها و حامیانش بدانند تا زمانی که در گهواره‌ها کودکانی از نسل حیدر کرار نفس می‌کشند رویای اسراییلی کردن قدس را در خواب هم نخواهند دید و اگر لازم باشد فرزندان خمینی کبیر برای فتح قدس راه مقاومت را ادامه داده و وارد میدان خواهند شد. و این واقعه بار دیگر حقانیت مقاومت و سازش‌ناپذیری را به اثبات  می رساند.
اکنون که جهان اسلام و در راس آن جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت به فضل الهی توانست فتنه‌ها را خنثی کند، حال نوبت مسئله آزادی فلسطین است که باید در اولویت اقدامات کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت قرارگیرد؛ کشورهای اسلامی باید با اتحاد روزافزون و حمایت‌های بی‌دریغ خود از ملت فلسطین و انتفاضه چهارم فرصت پیش آمده را غنیمت شمارند و یک بار برای همیشه فاتحه این رژیم جعلی را بخوانند.
فلسطین پاره تن اسلام است و مسأله فلسطین مسأله اول جهان اسلام بوده و هست و هرگونه اقدام شتاب‌زده و اشتباهی از سوی سران استکبار، آتش خشم امت اسلامی را شعله ورتر کرده و درهای جهنم را به‌روی این غده سرطانی منطقه بازخواهد کرد.
هنوز خاطرات حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به خانه ها روستا ها و شهرهای فلسطینی ، لبنانی و کشتار فجیعانه ی صبرا و شتیلا و هزاران جنایت شیاطین اشغالگر در ذهن مردم دنیا باقی مانده است, اما همچنان فتنه گری ها و شرارت هایشان تمامی ندارد.
اما تاریخ نشان داده است که هر جا که مسلمان متحد ، یک دل و بدور از تعصبات تفرقه گرایانه در مقابل این جانوران شبهِ انسان قرار گرفته ، آن ها را مفتضحانه به ورطه سقوط و شکست کشانده است .
 
این ابلهان بدانند که هر اقدامی علیه قدس شریف موجب میشود موج جدیدی از مدافعان حرم این بار برای دفاع از قبله اول مسلمین و حرم پیامبران به سمت نبرد با دشمن غاصب بشتابند تا به فضل خدا پیروزی نهایی را در نبرد آخر با شیاطین رقم بزنند.
 
درمکتب حسین(ع) تا آخرین قطره خون پای آرمان های خود انقلابی و عاشورایی باقی خواهیم ماند واین آزادگی و حقانیت خودمان را با بر افراشتن پرچم حق و الله بر بلندای افق وجوامع اسلامی و نقطه نقطه از جهان هستی کامل و به سر انجام خواهیم رساند.
 
امروز ما بسیجیان دانشجو و انقلابی شهرستان ایرانشهر به عنوان بخش کوچکی از جهان اسلام حمایت کامل خود را از ملت فلسطین اعلام میکنیم و به آمریکا و ایادی آن در منطقه می گوییم که تا آخرین قطره خون خود در راه آرمان بلند آزادی قدس تلاش میکنیم و لحظه ای از پای نمی نشینیم و از دولت و وزارت امور خارجه میخواهیم که با هماهنگ کردن کشور های اسلامی و حاکمان جهان اسلام در مورد این مساله اقدامی حقوقی
در سطح بین الملل علیه اقدامات آمریکا و اسرائیل انجام دهند.
 
ودر آخر به قول سید بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله( حفظه الله) «ما نه کشور نه شهر نه روستا و نه طویله ای به نام اسرائیل نداریم که پایتخت داشته باشد.»
وسلام علیکم و رحمته الله و برکاته
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر
کد مطلب: 5781
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *