چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۲۷
۰
خدمتی بی منت از حافظان امنیت کشور؛

برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در بمپور ایرانشهر

مدیر بیمارستان شهید جودی ثانی ارتش در بمپور گفت: بیمارستان صحرایی ارتش در بمپور ایرانشهر با هدف خدمت رسانی به مردم بی بضاعت در زمینه بهداشت و درمان برپا شده است.
fdlhvsjhk wpvhdd hvja
fdlhvsjhk wpvhdd hvja
مسعود زحمتکش در گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: در راستای اجرای برنامه های مردمیاری و امدادرسانی ارتش و با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم و کم تر برخوردار مناطق شرق و جنوب شرق کشور به مناسبت هفته وحدت، بیمارستان صحرایی شهید جودی ثانی در منطقه بمپور ایرانشهر برپا شده است.
وی افزود: 120 نفر کادر درمانی این بیمارستان شامل پزشک متخصص و عمومی، جراحان عمومی و متخصص، پرستار، روانشناس، طب اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم هستند و به طور کامل رایگان ویزیت انجام می شود.
مدیر بیمارستان شهید جودی ثانی ارتش در بمپور تصریح کرد: انجام انواع تزریقات، کنترل فشارخون، آزمایش میزان قند خون، نوار قلب و توزیع رایگان دارو، مشاوره های روانشناسی کودکان، بزرگسالان و قبل از ازدواج از دیگر خدمات این بیمارستان صحرایی در بمپور ایرانشهر است.
زحتمکش خاطر نشان کرد: کادر مجرب و اتاق عمل مجهز برای انجام عمل های سرپایی و مهم در این بیمارستان در حال خدمت رسانی به مردم بمپور است.
انتهای پیام/م.ف
 

 

 

 
 
کد مطلب: 5764
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *