جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۱۰
۰
فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر بیان کرد:

محو داعش از صفحه روزگار با روحیه و تفکر بسیجی

فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر گفت: روحیه بسیج و بسیجی باعث شد شجره خبیثانه گروهک تروریستی داعش از صفحه روزگار محو و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را ناکام کند.
22222
22222
به گزارش پهره، حسین پودینه در بین الصلاتین نماز جمعه ایرانشهر، به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: ولایت پذیری، اخلاص، تعهد پذیری، استکبار ستیزی، جهادی، پیشتازی در کارها، مدیریت و هدایت کارگروهی و تشکیلاتی، سادگی، نوآوری و خلاقیت از ویژگی های روحیه بسیج و بسیجی است که باعث شد شجره خبیثانه گروهک تروریستی داعش از صفحه روزگار محو و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را ناکام کند.
وی گفت: بسیجی یعنی حضور در همه عرصه و صحنه ها و در این تفکر و روحیه بن بست وجود ندارد و در هر شرایط سخت و غیرممکن راه حل مناسبی برای مشکلات پیدا و حل می کنند و کار گروهی و تشکیلاتی را به نحو احسن هدایت و مدیریت خواهند کرد.
فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر افزود: بسیجیان روحیه ضد استکباری دارند یعنی از دشمن ترس نداشته و هرگز تبعیت نمی کنند و همیشه در خدمت رسانی و مردم یاری در کشور پیشتاز هستند و در زمان بحران و انجام خیر منتظر دستورات نیستن و خودجوش اقدامات لازم را برای مملکت و مردم انجام خواهند داد.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5748
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *