در همایش انقلابیون جوان مطرح شد؛

تفکر بسیج عامل نابودی داعش

2 آذر 1396 ساعت 21:56

نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان گفت: تفکر بسیج نقشه شوم داعش را با شکست روبرو کرد و باعث سرنگونی آنها شد.


به گزارش پهره، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج و پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج دانشجویی، همایش انقلابیون جوان با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان های ایرانشهر، سرباز و نیکشهر در دانشکده پرستاری ایرانشهر برگزار شد.
 
حجت الاسلام گلشاهی در همایش انقلابیون جوان در دانشکده پرستاری و مامایی ایرانشهر اظهار داشت: بسیجی یعنی صبور، دربرابر مشکلات و سختی ها از خود ضعف نشان نمی دهد و با تمام توان برای رفع مشکلات کار انجام می دهد و الگویش شهدایی هستند که همچون خورشید، ماه و ستارگان درخشان جهان در صفحه روزگار خوش می درخشند.
 

 
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر این که مردان نیک سرزمین افسانه هستند، گفت: بسیج حقیقتی شبیه به افسانه ها است و در هیچ کجای تاریخ چنین چیزی نداریم و بسیجیان بدون دیدن پیامبر و امام و فقط به پیروی از یک عالم دینی، ولی فقیه خود جان خود را دراه اسلام و ایمان شان فدا کردند.
 
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاهای سیستان وبلوچستان تصریح کرد: کاریزمای شخصیتی حضرت امام راحل (ره) این گونه بود که اگر حرف و مطلبی را بیان می کردند به طور قطع یقین مهم و اساسی بود و هیچ وقت دستور تشکیل نهاد، ارگان و سازمانی رو ندادند مگر به صلاح و ضرورت انقلاب و کشور باشد.
 
 

 
وی افزود: حضرت امام چند ماه بعد از پذیرش قطعنامه در سال 67 صلاح میبینند و دستور تشکیل بسیجی دانشجویی را صادر می کنند، و این نشان می دهد اهمیت آن همان زمان بود و نه قبل از آن و امام زیباترین، بهترین و بی نظیرین ترین پیام به بسیجیان را خطاب دانشجویان بسیجیان می دهند.
 
حجت الاسلام گلشاهی اضافه کرد: زیبایی در پیام امام برای تشکیل بسیج دانشجویی  به گونه ای می باشد که گویا تمام دنیا پشت او است نه در مقابل او و بعد از گذشت بیش از 27 سال امروز اقتدار و عظمتی را که ایشان پیش بینی می کردند به درستی محقق شده است و دامنه تفکر بسیج را فقط منوط به ایران نیست و کل خاورمیانه را احاطه کرده و دنیای غرب را تفکر بسیج به ترس و لرز انداخته است.
 
 

 
وی خاطر نشان کرد: حزب الله لبنان، انصار الله یمن، حشد الشعبی عراق و جبهه مردمی سوریه و تا گروه های مردمی در آفریقا همه از تفکرات بسیج الگو گرفته و امروز در مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی مقتدرانه مقاومت و ایستادگی می کنند.
 
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اگر تفکر بسیجی نبود گروهک تروریستی داعش نابود نمی شد و همان طور که برنامه ریزی کرده بودند قصدشان فتح ایران بعد از سرنگون کردن کشور سوریه بود اما تفکر قدرتمند بسیج نقشه های شوم آنها را خنثی و با شکست و نابودی روبرو شدند.
 

 
حجت الاسلام گلشاهی گروهک تروریستی داعش بعد از شکست رژیم صهیونستی در جنگ 33 روزه لبنان و زمانی که نتوانستند در مقابل گروه های حزب الله ایستادگی کنند با حمایت بیش از 24 کشور برای نابودی اسلام ناب محمدی تشکیل شد اما با تفکر بسیجی که همان راه و روش الهی است نابود و سرنگون شد.
 
وی بیان کرد: تجربه به ما ثابت کرد که هر کجا تفکر و راه بسیج وجود دارد اسلام عزیز و گرامی می شود و همه مسلمانان برای اعتلای اسلام باید تفکرشان بسیجی شود که همان تفکر اسلام ناب محمدی  است و همه ما موظف هستیم این تفکر را ترویج و گسترش بدهیم.
 
 

 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره، اظهار داشت: مراسم اجتماع بزرگ انقلابیون جوان با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر در دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان ایرانشهر در حال برگزاری و هدف از این مراسم درک پیام تاریخی حضرت امام(ره) به مناسبت تشکیل بسیج دانشجویی است و به ندای والای ایشان لبیک بگوییم.
 

رامین سیاسر گفت: امروز می خواهیم ثابت کنیم که بسیج دانشجویی در اصل پیام امام که تاکید بر استقلال، آزادی، نه شرقی و نه غربی فقط جمهوری اسلامی می باشد ثابت قدم و پایدار است و همیشه در این راه گام برمیدارد.
وی افزود: هدف دیگر این تجمع انسجام، وحدت و همگرایی تشکیلاتی بسیج دانشجویی را به نمایش بگذاریم.
 
احسان بهرامیان دانشجوی بسیجی در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: دانشجوی بسیجی رفتار و ظاهرش مهم است و باید بسیاری از مسائل را رعایت کنند و همیشه در راستای تحقق اهداف والای انقلاب، امام و معنویات مقام معظم رهبری باشد.
 

 
فاطمه کریمی دانشجوی بسیجی در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: وظیفه دانشجویان بسیجی ترویج فرهنگ و تفکر بسیج در دانشگاه و جامعه است و اشاعه تفکر و راه امام خمینی(ره)، معنویات مقام معظم رهبری و ارزش های والای انقلاب می باشد.
 

 
وی افزود: با توجه به جنگ نرم باید بصیرت افزایی کند تا در مقابل هجمه های دشمن مقاومت و ایستادگی کند تا نقشه های شوم آنها با شکست روبرو شود.
انتهای پیام/م.ف
 
 


کد مطلب: 5746

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5746/تفکر-بسیج-عامل-نابودی-داعش

پهره
  https://www.pahreh.ir