چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۰۷
۰
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

گروهک تروریستی داعش مصیبت بزرگی برای همه بود

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: گروهک تروریستی داعش مصیبت بزرگی برای همه عالم به ویژه جهان اسلام بود که از زحمات سردار قاسم سلیمانی تشکر می کنیم.
مولوی دامنی
مولوی دامنی
عبدالصمد دامنی در گفت و گو با خبرنگار پهره، با تبریک موفقیت پیروزی جبهه اسلامی بر گروهک تکفیری تروریستی داعش، اظهار داشت: پیدایش و ظهور گروهک تروریستی و تکفیری داعش به دست عوامل استکباری به ویژه آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی، همان مصیبت و فتنه زمان حکومت حضرت امیرالمومنین علی(ع) که توسط دشمنان اسلام ایجاد شده بود و خدا را شاکریم که در این زمان امروز حکومت اسلامی ایران این فتنه ناکام و شکست خورده ماند.

وی گفت: امروز همه مردم از نابودی گروهک داعش که یک مصیبت بزرگی برای تمام عالم به ویژه جهان اسلام و مسلمانان بود، خوشحال و خرسند هستند، چون آنها به هیچکس رحم نمی کردند و ظالمانه همه را می کشتند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر افزود: رفتار و حرکات گروهک تروریستی داعش از نظر هیچ موازینی از جمله انسانی، ایمانی و اسلامی قابل قبول نیست، این گروه دنبال رو کارهای خبیثانه استکبار جهانی بودند.

مولوی دامنی خاطر نشان کرد: با لطف و عنایت خدا، همکاری جبهه مردمی عراق و سوریه و تلاش های شبانه روزی مدافعان حرم و سرلشگر قاسم سلیمانی بود که ریشه این گروهک نابود شد و همه ما از زحمات و تلاش های صمیمانه این سردار بزرگ ایرانی تشکر و قدردانی می کنیم و همیشه تا آخر عمر دعای خیر مردم پشت سر اوست. 
کد مطلب: 5737
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *