دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۴۷
۰
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر:

60برنامه در هفته بسیج در ایرانشهر اجرا می شود/بسیج در عرصه های ملی، مذهبی و دفاع از آرمان ها حضور فعال دارد

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر گفت: 60 برنامه مختلف در حوزه های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، مردم یاری و فرهنگی، اجتماعی در هفته بسیج درشهرستان ایرانشهر اجرا می شود.
سپاه
سپاه
به گزارش پهره، غلامرضا شعیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج براساس فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در پنج آذر ماه تشکیل شد و هدف از تشکیل آن هویت تاریخی و اسلامی بسیج است که در بدنه اسلام و ریشه در آیات و روایات قرآن و ائمه اطهار(ع) دارد.
وی گفت: بعد از انقلاب اسلامی و تشکیل این نهاد، کارایی بسیج در حوزه های مختلف را مشاهده می کنید که در هشت سال جنگ تحمیلی بسیجیان در سنگرها برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و میهن حضور فعال داشتند و پس از آن در حوزه سازندگی و عمرانی کشور و مبارزه با جنگ نرم دشمن، بسیج در خط مقدم قرار دارد.
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر افزود: بسیج همیشه در صف اول پروژه های عظیم محرومیت زدایی و مردم یاری به ویژه حوادث طبیعی و غیر طبیعی حضوری پرشور و فعال دارند و در صحنه های مهم ملی، مذهبی، دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در محدوده خارج از ایران فعالیت می کنند و در قالب دفاع از تمامیت ارضی ایران و حرم اهل بیت(ع) تحت عنوان مدافعان حرم، بسیجیان حضور پررنگ دارند.
شعیبی تصریح کرد: بسیجیان ما با آمادگی کامل از ارزشها و آرمان های والای انقلاب محافظت می کنند و تحت رهبری و فرماندهی معظم کل قوا توطئه های دشمنان را خنثی و برای مبارزه با آفت های احتمالی که دشمن منطقه ای و فرا منطقه ای به انقلاب اسلامی ایجادکند در کنار سایر نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حضور فعال و پررنگ دارند.
وی  خاطرنشان کرد:  وظیفه ما تقویت تفکر بسیجی در بدنه جامعه امروز ماست و الحمدلله نیازی که احصا شد در قالب اقتصاد مقاومتی باید با رویکرد بسیجی همه مسئولین تلاش کنند و از این ظرفیت عظیم بسیجیان برای اجرای آن کمک بگیرند تا بتوانیم در مقابل حرکات و برنامه های دشمن مقابله کنیم.
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر"بسیج نماد مردم سالاری دینی" را شعار محوری هفته بسیج بیان کرد و گفت: در راستای اعتلای بسیج و تفکر بسیجی در مجموعه سپاه شهرستان ایرانشهر بیش از 60 برنامه در سطح رده های بسیج و ستاد سپاه تدوین و اجرا خواهد شد.
شعیبی در تشریح برنامه های هفته بسیج، افزود: در بعد مسائل مردم یاری و محرومیت زدایی و براساس نیاز سنجی شهرستان، افتتاح چندین پروژه عمرانی و اقتصاد مقاومتی  را خواهیم داشت و بیش از چهار گروه جهادی در زمینه عمرانی و آبادانی با همکاری بسیج سازندگی و 6 گروه ویزیت رایگان در زمینه بهداشت و درمان مردم با همکاری بهداری سپاه شهرستان به مناطق مختلف اعزام خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: توزیع بیش از 100 سبد کالای غذایی به ارزش یک میلیون و 100هزار ریال در بین محرومین و 250 بسته لوازم التحریر به ارزش600 هزار ریال بین دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم انجام خواهد شد.
 جانشین فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر تصریح کرد: غبارویی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در بخش ها و مرکز شهرستان، تجمع بزرگ دانشجویی با حضور دانشجویان بسیجی که حضوری فعال در دانشگاه برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب دارند، همایش ائمه جمعه و جماعت با هدف نزدیکی و وحدت بیشتر بین علما و روحانیون شیعه و سنی و توجیه و آگاه سازی نسبت به مسائل تفرقه انگیز دشمن و حرکات گروهک های تکفیری و ضد اسلامی در شهرستان برگزار می شود.
شعیبی تجمع بزرگ بسیجیان در روز پنج آذر را محوری ترین برنامه هفته بسیج بیان و اظهار داشت: در روز پنج آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، برنامه محوری تجمع عظیم بسیج در اقشار مختلف و گردان های کوثر، امام حسین(ع)، بیت المقدس و امام علی(ع) را با محوریت ستاد سپاه شهرستان و گردان های تخصصی برگزار می شود و در آن روز اقتدار و  عظمت بسیجیان را بار دیگر به رخ دشمنان خواهیم کشید.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5728
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *