يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۳۶
۰
کارشناس مسائل مذهبی:

حضرت امام رضا (ع) مجسمه تقوا و نمونه کامل یک بنده خدا است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: حضرت امام رضا (ع) مجسمه تقوا و انسان موحد است و نمونه کامل یک بنده خدا را به همگان به نمایش گذاشت.
اداره تبلیغات
اداره تبلیغات
حجت الاسلام مهر الله محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار پهره، ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) مجمسه تقوا و انسان موحد است و همه هستی و وجود خود را در راه رضای خداوند سبحان صرف می کند.
وی با اشاره به حدیث مشهور حضرت امام رضا (ع)، گفت: ایشان می فرمایند از پدرانم شنیدم که می گفتند، کلمه "لااله الاالله"دژ مستحکمی است که هر کس وارد آن شود از عذاب و خشم الهی مصون و محفوظ است و یکی از شروط آن ولایت پذیری و ایمان به خدا می باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر افزود: مهم ترین و بارزترین خصوصیت ایشان آن وجه شخصیت بندگی خدا است و زمانی هم که به ایران آمدند برخلاف تلاش حکومت وقت برای به انحراف کشیدن امام، وجود نازنین شان همیشه در یک راه مستقیم و الهی قرار داشت و همواره آن را دنبال می کردند.
حجت الاسلام محمود زاده تصریح کرد: حضرت امام رضا(ع) با این سبک زندگی نمونه کامل و جامع بندگی خدا را برای همگان به نمایش گذاشت و رسالت سنگین و خطیری که داشتند را در شهر طوس ادامه می دهند.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5726
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *