يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۳۳
۰

مردم ولایت مدار ایرانشهر در سوگ هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت

مردم عزادار و دلسوخته ایرانشهر در آخرین روز ماه صفر در غم هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت عزاداری و سوگواری کردند.
شهادت
شهادت
به گزارش پهره، مردم دلسوخته و عزادار ایرانشهر در آخرین روز ماه صفر در سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و  ولایت حضر ت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور در هیئات عزاداری و سوگواری کردند.
مردم ولایت مدار ولایت مدار ایرانشهر با حضور در دسته های عزاداری مسیر یک کیلومتری از هیئت حضرت امام حسن مجتبی(ع) تا هیئت فاطمیه را دسته روی و مدیحه سرایی کردند.
کودکان و جوانان با در دست داشتن علم هایی به نام های مبارک "یاحسین(ع)" و "یا قمر بنی هاشم(ع)" زینت بخش مراسم دسته روی بودند و با ندای "یا رضا یا رضا" هم نوا با حضرت فاطمه معصومه (س) در غم از دست دادن امام هشتم سوگواری کردند.
حضرت حجت الاسلام و المسلمین عزاییل در هیئت فاطمیه ایرانشهر با تسلیت ایام شهادت حضرت امام رضا(ع) گفت: خداوند سبحان در این دنیا از زمان خلق اولین بنده خود، پیامبرانی را برای هدایت انسان ها فرستاده است و بعد از خاتم الانبیا (ص) 12 وصی را قرار داده و روز قیامت هیچ عذر و بهانه ای را از کسی قبول نخواهد کرد و به گونه ای عمل کرده که همه انسان ها بتوانند راه درست را انتخاب و در آن گام بردارند.
وی افزود: اهل بیت(ع) به همه توجه می کنند اما هر کس بیشتر با آنها ارتباط برقرار و معرفت بیشتری را خرج کند بیشتر مورد توجه و عنایت قرار خواهد گرفت.
وی تصریج کرد: انسان های زیادی آثار و برکات، توجه و عنایات اهل بیت (ع)را در زندگی خود مشاهده و حس کردند و اگر برخی نمی توانند ببینند علت آن کم بودن میزان توجه و معرفتشان به اهل بیت (ع) است.
انتهای پیام/م.ف
 

 

 
 
 
 
 
 
 
کد مطلب: 5725
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *