امام جمعه ایرانشهر:

فریاد مرگ بر آمریکا مردم در برابر یاوه گویی دشمن رساتر می شود/مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با استکبارجهانی

13 آبان 1396 ساعت 12:18

امام جمعه ایرانشهر گفت: فریاد مرگ بر آمریکا ملت ایران در برابر عربده کشی و یاوه گویی آمریکا در راهپیمایی 13 آبان بلندتر و رسا از هر سال می شود.


حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در حاشیه راهپیمایی 13 آباب سالروز استکبار ستیزی ملت ایران در برابر آمریکا، در گفت و گو با خبرنگار پهره، بااشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امسال در این خصوص اظهار داشت: هر زمان که آمریکا اقدام به لفاظی گری، عربده کشی و تحریم های بیشتری علیه ملت بزرگ ایران را می کند، حضور مردم بر خلاف تصورات آنها در عرصه های مهم ملی همچون راهپیمایی 13 آبان، پرشورتر و گسترده می شود و پیامشان به دولت مردان آمریکایی این است که در برابرهیمنه پوشالی آنها نه تنها عقب نشینی نخواهند کرد، بلکه فریاد مرگ بر آمریکایشان بلند تر و رساتر از هرسال خواهد بود.
وی تصویب کاتسا آمریکا را برخلاف برجام بیان کرد و گفت: آمریکا در ابتدا تحریم هایی تحت عنوان سیاهچاله بعد از امضای برجام تصویب کردند و در ادامه برنامه هایشان تحریم ها را گسترده تر از قبل به نام کاتسا که معروف به مادر تحریم هااست علیه ایران مصوب کردند اما مثل همیشه به در بسته خوردند و تحریم های جدید هیچ نتیجه مثبتی برایشان نداشت.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به آیات قرآن و داشتن صبر و شکیبایی در برابر کید دشمنان افزود: اگر امت اسلامی در برابر مکر و حیله دشمن تقوا، صبر و شکیبایی داشته باشد و از غیر خدا نترسد هرگز توطئه های دشمنان بر آنها اثری نخواهد داشت.
حجت الاسلام ابطحی توان موشکی ایران را خاری در چشم آمریکا دانست و تصریح کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران همچون یک خار در چشم دولت مردان آمریکایی است و به خوبی می دانند اگر بخواهند یک درگیری و جنگ نظامی در منطقه راه بیندازند شکستشان حتمی خواهد بود و همیشه در تکاپو و تلاش هستند تا ما را تضعیف و مجبور به عقب نشینی بکنند تا ما هرگز قوی نشویم اما نمی دانند ایران روز به روز قوی تر و استوارتر می شود و اگر کوچکترین اشتباهی از آنها رخ دهد پایگاه های نظامی شان در منطقه در تیر راس ما هستند.
امام جمعه ایرانشهر مقاومت و ایستادگی را پیام ملت ایران  به یاوه گویی دولت مردان آمریکا خاطر نشان کرد و افزود: دولت ما باید یک تصمیم جدی و مهم بگیرد و همچون رهبر معظم انقلاب که با شفافیت، قاطعیت و با صلابت در مقابل یاوه گویی آنها ایستادگی کرد، عمل کند و اجازه هیچ اقدامی به آمریکا را ندهد و مطمئن باشد رفتار نرمشانه دربرابر دشمن او را گستاخ تر می کند و تنها راه مقابله ایستادگی و مقاومت است و نیروهای نظامی و مردم هم با وحدت و همدلی پشت دولت خواهند بود.


کد مطلب: 5698

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5698/فریاد-مرگ-آمریکا-مردم-برابر-یاوه-گویی-دشمن-رساتر-می-شود-مقاومت-ایستادگی-تنها-راه-مقابله-استکبارجهانی

پهره
  https://www.pahreh.ir