پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۴۵
۰
رئیس شورا اسلامی شهر ایرانشهر:

نوراحمد درخوش شهردارجدید ایرانشهر معرفی شد/حساسیت و دغدغه مندی اعضا شورا نسبت به شهر و مردم علت تاخیر در انتخاب شهردار

رئیس شورای اسلامی شهر ایرانشهر گفت: علت تاخیر در معرفی شهردار ایرانشهر، حساسیت و دغدغه مندی اعضا شورا نسبت به شهر و مردم بود.
شهردار ایرانشهر
شهردار ایرانشهر
علی روهینا در گفت و گو با خبرنگار پهره، در این خصوص اظهار داشت : علت اصلی تاخیر نزدیک به دو ماه در معرفی شهردار جدید توسط پنجمین اعضا شورای اسلامی شهر ایرانشهر، حساسیت و دغدغه مندی هریک از اعضا نسبت به شهر و مردم فرهیخته شهرستان است و این نشان دهنده حس مسئولیت پذیری آنها می باشد.
وی گفت: اختلاف سلیقه و نظر هر شخص با دیگری متفاوت و طبیعی بوده و اصلح بودن، متخصص، کارایی داشتن یک فرد ویژگی هایی هستند که در نگاه اعضای شورا معنای مختلفی دارد و همیشه نظر همه یکسان نیست.
رئیس شورا اسلامی شهرایرانشهربا معرفی احمد درخوش بعنوان شهردار جدید ایرانشهر افزود: از بین ده گزینه برای تصدی شهرداری ایرانشهر، اعضا پنجمین  شورای اسلامی شهر با درنظر گرفتن تمامی جوانب و حساسیت ها، نوراحمد درخوش را بعنوان شهردار جدید ایرانشهر به استانداری و فرمانداری معرفی کردند که پس از طی مراحل قانونی و تایید مراجع، کار خود را شروع خواهد کرد.
روهینا تصریح کرد: تا زمان تایید شهردارجدید از سوی مراجع ، علی نبی زاده به عنوان سرپرست شهرداری ایرانشهر، امورات را پیگیری و انجام خواهد داد که یکی از کارهای فعلی و مهم، آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر است.
کد مطلب: 5693
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *