شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۵۶
۰

هواپیمای برجامی در فرودگاه ایرانشهر به زمین نشست+تصاویر

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: یک عدد هواپیمای مسافربری ای تی آر 70 نفر متعلق به شرکت ایران ایر که پس از برجام خریداری شده برای پروازهای جنوب شرق کشور در فرودگاه ایرانشهر به زمین نشست.
هواپیما
هواپیما
نبی بخش داودی معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پس از پیگیری های انجام شده برای افزایش ورودی و خروجی پروازهای فرودگاه ایرانشهر با مشارکت شرکت هواپیمایی ایران ایر یک عدد هواپیمای مسافربری ای تی آر برای انجام پروازهای جنوب شرق کشور ظهر امروز در فرودگاه ایرانشهر بر زمین نشست.
وی گفت: ظرفیت این هواپیمای مسافربری هفتاد نفر می باشد و برای مسیرهای ورودی و خروجی بندرعباس-زاهدان-ایرانشهر-چابهار و بالعکس در روزهای سه شنبه هر هفته و مسیر بندرعباس-زاهدان-ایرانشهر-چابهار و چابهار-زاهدان-بندرعباس در روز شنبه هر هفته در اختیار مردم خونگرم ایرانشهر است.
وی افزود: با راه اندازی این پرواز تعداد پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه ایرانشهر به ده پرواز در هفته افزایش یافت و پیگیری راه اندازی پروازهای مسیر ایرانشهر به کرمان، یزد و مشهد با توجه به ظرفیت مورد نیاز شهرستان هستیم.
انتهای خبر/
 

 

 

 

 

 

 

 
 
کد مطلب: 5674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *