شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۰
۰

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.
صبحگاه مشترک نیروی انتظامی
صبحگاه مشترک نیروی انتظامی
به گزارش پهره، به مناسبت گرامیداشت هفته سبزپوشان حافظ امنیت نیروی انتظامی، با حضور نیروهای نظامی و انتظامی،  شورای اداری و تامین شهرستان، امامان جمعه مراسم صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از عملکرد این ارگان در طی چند سال اخیر اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است و سلامت و اقتدارش باعث می شود مجرمان به جای داشتن خیالی راحت برای انجام کارهای خلاف، در دل ترس و وحشت داشته باشند و از انجام هرگونه اقدامی آنها را بازمیدارد.
وی گفت: درهای جهنم به روی همه بسته است اما تعداد کمی هستند که با انجام کارهای خلاف این در را بسوی خود می گشایند. نیروی انتظامی باید با اقتدار و صلابت در مقابل شرارت ها و ناآرامی هایی که باعث خدشه دار شدن آسایش و امنیت مردم می شود ایستادگی کند.
مولوی عبدالصمد کریمزایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی گفت: ما صمیمانه از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی قدردانی می کنیم و از فرمانده جدید انتظامی شهرستان می خواهیم با محکم و قاطع با مخلان امنیت برخورد کند.
وی افزود: اقتدار نیروی انتظامی عامل بازدارنده مخلان امنیت و آسایش جامعه هستند و امنیت پایدار باعث رشد و ترقی کشور و توسعه اقتصادی خواهد شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از عملکرد این ارگان از ابتدای امسال در برخورد با اشرار و مخلان امنیت اظهار داشت: نیروی انتظامی یک ارگان حفاظتی از مردم در مقابله با شرارت ها و قاچاقچیان است و باید همواره مردمی عمل کند تا مردم با خیالی آسوده و مطمئن آنها را محرم خود بدانند و همکاری لازم را همیشه داشته باشند.
نبی بخش داودی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در مقابل با اشرار در طی چند سال اخیر افزود: زمانی اشراری وجود داشتند که نامشان برای همگان باعث رعب و وحشت بود اما اقتدار نیروی انتظامی آنها را از صفحه روزگار محو کرد و آرامش و امنیت را به جامعه ما بخشید.
 
در این مراسم از پرسنل نمونه و بازنشسته نیروی انتظامی ایرانشهر با اهدا لوح و هدایا نفیس تجلیل شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 
انتهای خبر/
 
کد مطلب: 5669
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *