يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۷:۰۵
۰
امام جمعه ایرانشهر در پی پیام نوروزی رهبری عنوان کرد؛

رونق اقتصاد مقاومتی با تمرکز برسرمایه های داخلی عملی خواهد شد

امام جمعه ایرانشهر گفت: برای تحقق شعار امسال«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» باید با تمرکز بر توان داخل مانع نفوذ دشمن شد.
رونق اقتصاد مقاومتی با تمرکز برسرمایه های داخلی عملی خواهد شد
رونق اقتصاد مقاومتی با تمرکز برسرمایه های داخلی عملی خواهد شد
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در گفت و گو با خبرنگار پهره؛ ضمن تبریک سال نو و با آرزوی میمنت و برکت برای کلیه مسلمانان اظهار کرد: ولی امر مسلمین هر ساله شعارهای کشور را بر اساس وضعیت کشور و منطقه انتخاب می نمایند.
وی گفت: این که مقام معظم رهبری شعار «اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل» را برگزیدند حاکی از آن است که دشمن با تمام توان و با سرمایه گزاری های خود بیشترین تلاشش را برای ضربه بر پیکره اقتصاد جمهوری اسلامی جزم کرده است.
امام جمعه ایرانشهر همچنین  به برخی دیگر از دشمن ستیزی ها علیه ایران اشاره کرد و افزود: می بینیم که کشور اسلامی همچون عربستان سعودی با پذیرفتن ضررها همچون کاهش بهای نفت و کسری بودجه مسرانه به دنبال به زانو درآوردن ایران اسلامی است.
ابطحی تصریح کرد: اگر بنا باشد که فکری برای اقتصاد کشور نکنیم و اقتصاد مقاومتی را آن طور که ولی امر مسلمین تشریح کردند برای خودمان تعریف و عمل نکنیم باید در انتظار دریافت ضربه اساسی از سوی دشمن باشیم.
وی ادامه داد: ما زمانی می توانیم توطئه و ضررها را از بین ببریم که از درون بنیه اقتصاد کشور را مستحکم نماییم و این تنها با تمرکز بر توان نیروهای داخلی و سرمایه گزاری بر تولیدات ملی میسر خواهد شد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 556
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *