سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹
۰
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان خبر داد

کاهش ۵ درصدی متوفیات ناشی از حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۱۹۱ نفر در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
کاهش ۵ درصدی متوفیات ناشی از حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان
کاهش ۵ درصدی متوفیات ناشی از حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم؛ رضا عبدی اظهار داشت: در 3 ماهه اول سال جاری 191 نفر در حوادث ترافیکی سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 201 نفر بود، 5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان افزود: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی در 3 ماهه نخست امسال در استان، 27 نفر زن و 164 نفر مرد بودند و طبق آمار بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 151 مورد در جاده‌های برون‌ شهری و پس از آن با 22 مورد در جاده‌های ‌روستایی و همچنین 18  مورد در مسیرهای درون شهری استان گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در 3 ماهه نخست امسال، یک هزار و 725 مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان سیستان وبلوچستان و مراکز تابعه مراجعه کردند که از این تعداد 349 نفر زن و یک هزار و 376 نفر مرد هستند. مصدومین حوادث ترافیکی 3 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، 18 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5540
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *