سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲
۰

تحقیر دولت فریب خورده!

امروز که آمریکا و امروز که آمریکا با وجود اعتراف به پایبندی ایران به برجام، میگه بازم تحریمتون میکنیم، گردنمون کلفته و شما هیچ کاری نمیتونید بکنید، یه بار دیگه حقانیت دلواپسان در انتقاد به عملکرد دولت در مذاکره با شیطان بزرگ و نگرانی از زیر سؤال رفتن عزت جمهوری اسلامی، به وضوح ثابت شد.
تحقیر دولت فریب خورده!
تحقیر دولت فریب خورده!
شبکه ی خبر رو میدیدم که دو خبر کنار هم زیرنویس شدن؛ اولی تأیید عدم نقض برجام از سوی ایران توسط دولت آمریکا و دومی تصویب تحریم های جدید علیه شخصیتها و شرکتهای ایرانی!
این که این دو پیام همزمان از سوی دولت آمریکا ارسال میشه، حاوی پیام بزرگتریه و اون تحقیر قلدر مآبانه ی دولت ایرانهکه هنوز رئیس جمهورش اعتراف به خسارت بار بودن برجامی که این نتایج، حاصل معیوب بودنشه نکرده!
یادم میاد در روزهای مذاکره ی دولت بنفش با دشمن قدیمی ملت ایران، بارها و بارها اشکالات توافقات بین دو دولت از سوی دلسوزان و به قول کنایه آمیز طرفداران چشم بسته ی دار و دسته ی نیویورکی ها، دلواپسان گوشزد شده بود؛ از جمله مهمترین اشکالات وارده، مکانیزم ماشه بود که در صورت تخلف طرف دوم از تعهداتش هم مانع هر گونه شکایتی از سوی دولت ایران میشه!
و امروز که آمریکا با وجود اعتراف به پایبندی ایران به برجام، میگه بازم تحریمتون میکنیم، گردنمون کلفته و شما هیچ کاری نمیتونید بکنید، یه بار دیگه حقانیت دلواپسان در انتقاد به عملکرد دولت در مذاکره با شیطان بزرگ و نگرانی از زیر سؤال رفتن عزت جمهوری اسلامی، به وضوح ثابت شد.
کاش به جای تمسخر دوستانی که دلواپس انقلابن، چشمامون رو باز کنیم تا دیگه از دشمن اینجوری رودست نخوریم.
 
منبع حرف تو
انتهای پیام/
کد مطلب: 5535