پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۲۲
۰

مردم ایرانشهر سال نو را با شهدا تحویل می کنند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ایرانشهر گفت: مراسم ویژه‌ تحویل سال 95 با حضور پرشور مردم و خانواده ایثارگران و شهدا در مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار می شود.
مردم ایرانشهر سال نو را با شهدا تحویل می کنند
مردم ایرانشهر سال نو را با شهدا تحویل می کنند
سرهنگ محمد علی میری در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: به منظور تکریم مقام شامخ شهدا در آغازین لحظات سال جدید؛ اهالی شهید پرور شهرستان ایرانشهر با حضور در مزار شهدای گمنام؛ سال جدید را در این مکان مقدس تحویل خواهند کرد.
وی گفت: عید نوروز؛ عید باستانی تمام کشورهای فارسی زبان است که هر ساله با شروع بهار طبیعت این لحظه شیرین را با جشن می گیرند.
وی پیروزی ایران اسلامی در بهمن 57 را نیز به عید بزرگ اسلام تشبیه کرد و افزود: عید بزرگتر جمهوری اسلامی ایران مربوط به سال های دفاع مقدس است که جوانان کشور با گذشت از تمام تعلقات و برای سرافرازی ایران اسلامی خون خود را به پای نهال اسلام ریختند تا امروز من و شما در کمال آرامش و اقتدار لحظه سال تحویل را در کنار خانواده هایمان شاد باشیم.
سرهنگ میری خواندن دعا سال تحویل، فاتحه وگلباران مزار شهدا و..  را از جمله برنامه‌های مراسم رسمی آغاز سال نو در مزار شهدای ایرانشهر عنوان کرد و افزود: امروز هم بعد از گذشت این سال ها هنوز شکوه ارزش های مقدس شهدا برای مردم زنده است و به پاس این از خودگذشتگی در مزار شهدای گمنام حاضر می شوند و برای شهدای شهرشان همچون یک خانواده ؛ لحظات شاد خود را با شهدا تقسیم خواهند کرد.
گفتنی است فرمانده سپاه ایرانشهر ضمن دعوت از همه اهالی ولایت مدار این شهرستان از کلیه اقشار فارس ، بلوچ، شیعه، سنی دانشجویان ، فرهنگیان و ...خواست با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان از جمله ایرانشهر«در پارک شهدا»، مزار شهدای گمنام «در دانشگاه ولایت» و مزار شهدای گمنام «در بزمان» سال جدید را با عطر و بوی شهدا تحویل کنند.
وی افزود: این مراسم از ساعت 7 صبح همزمان با یکشنبه یکم فروردین 95 آغاز می‌شود.
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 548
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *